آرشیو بهمن ماه 1400

بهترين مرجع تبادل مقالات براي خريد بهترين پرينتر

دمای مناسب پرینت سه بعدی در فیلامنت های مختلف

۱۳ بازديد
دمای مطلوب پرینت سه بعدی در فیلامنت های پرینتر سه بعدی FDM متفاوت
برخلاف این حقیقت که کلیه فیلامنت ها ساختار ترموپلاستیک دارا‌هستند البته هریک از فیلامنت ها دارنده خصوصیت های دمایی خاص خویش می باشند به دلیل آنکه ساختار شیمیایی این متریال ها تماما با هم گوناگون میباشد از جمله ساختار ماده PLA از گلوکز میباشد و ساختار گیاهی دارااست در حالی که ماده ABS از فراورده های نفتی به دست می‌آید و دارنده ساختار پلیمری میباشد.
درین نوشته ی علمی قصد داریم دمای مطلوب پرینت سه بعدی در فیلامنت های گوناگون را آیتم چک در اختیار بگذاریم.
ادغام شیمیایی یک ترموپلاستیک به صورت بدون واسطه بر دمای جابجایی شیشه ای آن تأثیر میگذارد. مراد از دمای جابجایی شیشه ای دمایی میباشد که فن ماده از فیلامنت آسیب پذیر به یک ماده لاستیکی با قابلیت و امکان صورت پذیری تبدیل میگردد.
برای چاپ مطلوب می بایست این دما برای هر ماده به دست آورده گردد. از‌آن‌جا‌که هر پلاستیک دارنده دمای جابجایی شیشه ای گوناگون میباشد ، هر فیلامنت می بایست در دمای متعدد چاپ گردد.
علاوه بر محیا کردن وضعیت دمایی برای اکسترود شدن ماده ، بعضا از فن های فیلامنت به بستر گرم برای چاپ نیاز دارا هستند.
خواسته از دمای بستر ، مقدار دمایی میباشد که بایستی برای کاغذ پرینتر در حیث گرفته خواهد شد تا بلندشدگی در طی پرینت فیس ندهد.

پرینت سه بعدی نمونه ای از ابداعات مدرن بشر

۱۳ بازديد
دنیای امروز با سرعت بالایی در پرینتر سه بعدی FDM هم اکنون پیشرفت میباشد و روزمره شاهد تحولات متعددی در شیوه های دانش پزشکی ، مهندسی ، صنعتی و حتی تغییرات اعمده معاش معمولی و روزمره هستیم.
امکانات ارتباطی ، تولیدی ، آموزشی و تفریحی صورت به روزتری نسبت به قبلی به خویش گرفته اند و این علامت از ارتقای سطح علم تکنولوژی در کلیه بعد ها و مورد ها میباشد.
برای مثال در شرایطی‌که ۲۰ یا این که ۳۰ سال پیش در خصوص تکنولوژی های امروز با شخصی سخن می کردیم یا این که سخن ما اعتقاد و باور پذبر نبود یا این که یا این که نمی قدرت به خیر و خوبی این تغییرات صورت داده رو متصور شد.
در خوشبینانه ترین وضعیت ممکن آن‌ها را ایده هایی برای سالهای بسیار به دور می دانستند و تصور اینکه فقط با سپری شد دو ده سال تغییرات متعددی در جنبه های متعدد معاش فیس دهد برای کسی قابل تصور نبود.
البته امروزه شاهد این زمینه هستیم که سرعت تغییرات در دنیای تکنولوژی بسیار بیشتر از ده سال های قبل میباشد و اختراعات ده سال‌های قبلی ، موجب به وجود داخل شدن و صورت به چنگ آوردن ابداعات تازه شد‌ه‌است.
از جمله در طی‌های قبل برای ساخت‌و‌ساز قطعات فلزی از طریق های دستی به کار گیری می شد‌ه‌است که بسیار وقت گیر ، طاقت فرسا و دشوار بوده میباشد.
ولی اینک به لطف توسعه یافته شدن صنعت های فلزی ، ساخت و ساز و صورت دهی فلزات با روی فعالیت وارد شدن دستگاه های هوشمندی همانند دستگاه سی ان سی و دستگاه های امروزی هوشمند،با سهولت بیشتری قابل اجرا میباشد.

برترین نمونه های جواهرات چاپ شده سه بعدی

۱۴ بازديد
برگزیدگان مثال های جواهرات پرینتر سه بعدی FDM چاپ گردیده سه بعدی
یافتن جواهرات چاپ سه بعدی سخت وجود ندارد. یک جستجوی سریع در Google به شما نشانه میدهد که به کار گیری از تکنولوژی چاپ سه بعدی بوسیله جواهرسازان روز آپ دیت بیشتر میگردد. برای این طراحان چاپ سه بعدی توانمندی های فراوانی را مهیا می نماید. هنگام چاپ سه بعدی جواهرات می‌توانید از مش های بغرنج و دقیق در کنار مواد نو به کار گیری نمائید و آثاری را ارائه دهید که با نحوه های سنتی قابلیت ایجاد کرد آنان وجود نداشته میباشد. از این تکنولوژی می‌توانید برای تشکیل داد رینگ، دستبند، آویز و گوشواره به کارگیری فرمایید.
در لیست پایین میتوانید یک سری مثال از جواهرات چاپ سه بعدی را ملاحظه کنید. بعضی از این طرح ها حتی می‌توانند در منزل چاپ شوند یا این که برای یک کمپانی ارائه دهنده سرویس ها چاپ سه بعدی حرفه‌ای ارسال شوند.
چاپ سه بعدی گردن آویز پرنده
هنگامی حرف از چاپ های سه بعدی با باکیفیت می شودShapeways یکی دوستداشتنی ترین وبسایت ها میباشد. مکان تعجب وجود ندارد که این موسسه دارنده یک قسمت چاپ سه بعدی جواهرات میباشد. پرنده قشنگ و جالب وی یکی دوستداشتنی ترین مورد ها در وبسایت این مجموعه میباشد. شما میتوانید این گردن بند را در بها های متعدد از ۷ دلار (پلاستیک) تا ۱۲۰۰ دلار (پلاتین) بسته به ماده انتخابی اخذ نمایید.

10 ایده جذاب چاپ سه بعدی دکوراسیون منزل

۱۴ بازديد
10 ایده جالب چاپ سه بعدی پرینتر سه بعدی FDM دکورا سیون خانه
با استعمال از این ایده های خوشگل و کاربردی ، با چاپ سه بعدی پاره ای زیبایی تعجب آور به فضای معاش خویش اضافه نمایید. این 20 ایده چاپ سه بعدی دکورا سیون خانه را مشاهده کنید. دنیای بلندمرتبه و شگفت انگیز چاپ سه بعدی سبب ساخت‌و‌ساز ایده های فوق العاده چینش اتاق ها شد‌ه‌است. ما تنی چند از شایسته ترین ایده های کاربردی چیدمان اتاق را در تحت تعیین کرده ایم.
نیاز اصلی یک چاپگر سه بعدی
برای تهیه و تنظیم این موردها ، به یک چاپگر سه بعدی نیاز دارید. البته شما همینطور میتوانید هرکدام از این سبک ها را به یک کمپانی سرویس ها چاپ سه بعدی ماهر ارسال نمایید تا آن ها را برای شما صحیح نمایند. این لیست 20 ایده دیدنی همواره از ایده های چینش خانه DIY به صورت منظم آیتم بازبینی قرار خواهد گرفت ، بدین ترتیب برای چیدمان تازه تارنما کشور‌ایران تری دی را مطالعه فرمائید.
1- لامپ
این چیه؟ این لامپ چشمک زن کرامپ . یک روشنایی قشنگ و خارق العاده به منزل شما می‌افزاید و فوتون ها نوری را به شکلی شیک و کریستالی در اطراف دور از هم می نماید.
2- ساعت و جامدادی
ساعتی که مانند بلندگو پباده سازی گردیده با محیط ای خوشگل جهت به کارگیری از خودکار و اتوماتیک (جا مدادی) – مطلوب بروی میز شغل شما تهییه گردیده بوسیله یک پرینتر سه بعدی.
3- کلید بدون صدا / پر‌نور لامپ
کلید خوشگل برای در اختیار گرفتن لامپ اتاق شما (پر‌نور/بی سر و صدا) با پباده سازی زیبایی از آچار و چرخ دنده لامپ اتاق خویش را پر‌نور فرمایید . مراقب شیطنت خردسالان و بازی آن ها با این کلید خوشگل و جالب باشد .
4- نگه دارای دستمال کاغذی – طرح بازی نوستالژیک سوپر ماریو
در شرایطی‌که در‌پی یک نگه دارای دتمال کاغذی و دستمال رولی و حوله ایی می باشید این نگه دارای طرح بازی سوپر ماریو شمارا به فرصت شیرین کودکی می برد و زیبایی دیده نوازی به میز نهار خوری شما می‌دهد . پرینت گردیده بوسیله یک پرینتر سه بعدی .
5- گلدان طرح آشیانه زنبور
گلدان آشیانه زنبوری دارنده الگوی بافت هندسی خنک و بی نظیری میباشد. مطلوب برای استعمال روی میز پباده سازی قابل لمس و شیک در اشکال رنگ ها میتوان با پرینتر سه بعدی چاپ کرد .
6- چشمه تصنعی و مصنوعی ژاپنی
این یک چشمه آب سنتی ژاپنی میباشد که به طور آرام آرام شما‌را به نقط ی اوج لذت می‌رساند.پباده سازی آن معمولی میباشد: یک لوله به آرامی با آب مالامال می‌شود ، و ازآنجاکه وزن آن مختلف میباشد و تحت لوله آب را تخلیه می نماید. برای کامل شدن این چشمه تصنعی به پمپ آب ، منبع تغذیه ، پیچ و مهر و موم نیاز دارید ، و مطلقا یک پرینتر سه بعدی .
7- گروه چیدمان اداری
سوای داشتن گرفتاری ای برای فضای میز خویش می توانید با چاپ این چینش اداری با پرینتر سه بعدی به راحتی هر وسیله ای از میز تحریر و اثاثیه اداری خویش را تر و تمیز در مقابل چشمان خویش داشته باشید . مکان منگه،اتوماتیک،چسب،ماشین اکانت و ….
8- ساعتی با پباده سازی مفهومی به نام Holo
اسم گذاری این ساعت به جهت آن میباشد که باطن آن توخالی ست و هیچگونه هولگرامی برای اکران در آن استعمال نشده برنامه ای مفهومی و خوشگل برای نصب آن بر روی دیوار و یا این که قرار دادن آن بروی میز . عقربه ساعت روی دایره اثبات میباشد و دایره با چرخ دنده می‌چرخد و مجال را نشانه می دهد . چاپ گردیده به وسیله پرینتر سه بعدی .
9- استند هدفون
یک پباده سازی فوق العاده و چاپ با پرینتر سه بعدی، استند نگه دارای هدفون که جلوه زیبایی به دور و اطراف کاری یا این که میز سیستم شما می بخشد. یک کدام از لذت بخشترین وسایل تشکیل شده با چاپگرهای سه بعدی.
10- فانوس
یک فانوس زیبای طرح شبه با چراغ LED پباده سازی خوشگل،عده و جور وشیک. چاپ گردیده با پرینتر سه بعدی.

چاپ سه بعدی مبلمان و صندلی

۱۵ بازديد
چاپ سه بعدی مبلمان و صندلی
بیشتر مبلمان و صندلی ها با چاپ سه بعدی پرینتر سه بعدی FDM ساخت‌و‌ساز نمی‌شوند . بعضا از جذاب ترین مبلمان چاپی سه بعدی را در‌این نوشته‌علمی بوسیله پرینتر سه بعدی جمهوری اسلامی ایران تری دی مشاهده کنید.

چاپ سه بعدی در صنعت های مختلفی بسط یافته میباشد و صنعت مبلمان نیز از این قاعده استثنا ندارد. آری ، مبلمان با به کار گیری از طریق های سنتی ایجاد انبوه می شود ، البته چاپ سه بعدی برای طراحانی که می‌خواهند ابتکار عمل را وارد بازار نمایند ، موءثر میباشد.

با این وجود ، چاپ سه بعدی مطلوب ترین ابزار برای ایجاد کرد و صنعت های مبلمان وجود ندارد . آنچه که چاپ سه بعدی ارائه می‌دهد ابزاری خوب برای ساخت مبلمان با کیفیت خوب میباشد که اکثر اوقات بوسیله طراحان دارای اسم و رسم که می‌خواهند صورت ها و ایده های جدیدی را کشف نمایند تاسیس شده است. اینگونه مبلمان هایی ، همان طور که میدانید ، در تعداد نسبتاً محصور ساخت میشود و اکثر اوقات دارنده هندسه های بغرنج ای میباشد که ساخت و ساز آن با چاپ سه بعدی سهل وآسان خیس میباشد.

این اکثر اوقات باعث به پباده سازی های خارق العاده ای میشود که ساخت و ساز آن حدودا به صورت معمولی و سنتی ناممکن میباشد. ما لیستی از دیدنی ترین مبلمان چاپی سه بعدی را که تا به امروز چشم ایم ، جمع کرده ایم. قابل ذکر میباشد که بخش اعظمی از قطعات مبلمان اطمینان نکردنی که در تحت توضیح داده شد‌ه‌است ، در شکل وجود برای خرید ، بسیار لوکس می باشند.

پرینتر سه بعدی SLA چیست ؟

۱۷ بازديد
یکی‌از تکنولوژی های اصلی در پرینتر های سه بعدی پرینتر سه بعدی FDM چاپ به طرز SLA میباشد. پرینتر سه بعدی کشور ایران تری دی در‌این نوشته‌ی علمی به توضیح در امر این تکنولوژی ، چگونگی ،و شیوه عمل آن می پردازد.

اصول نخستین چاپ SLA
پرینتر سه بعدی SLA

استریولیتوگرافی – که معمولاً از آن تحت عنوان چاپ سه بعدی SLA خاطر میگردد ، یکی‌از معمول ترین و بزرگ ترین تکنیک های دنیای ایجاد افزودنی میباشد. این شغل با استعمال از لیزر پرقدرت برای مشقت بار کردن رزین مایع (جامدسازی) که در یک مخزن جان دار میباشد برای تولید صورت سه بعدی اجرا میپذیرد. به صورت خلاصه ، این فرایند با به کارگیری از لیزر نادر مصرف و فوتوپلیمر سازی ، مایع نوروروشنایی حساس را به پلاستیک های جامد سه بعدی به طور لایه به لایه تبدیل می نماید.

SLA یکی سه فناوری اساسی میباشد که در چاپ سه بعدی به یاروهمدم سبک سازی رسوب ذوب گردیده (FDM) و پخت لیزر انتخابی (SLS) به فعالیت رفته میباشد. به آن چاپ رزینی نیز گویند. تکنیکی شبیه که معمولاً با SLA تیم بندی میگردد ، پردازش نوروفروغ دیجیتال (DLP)اسم داراست. این یک نوع تکامل مراحل SLA میباشد و از یک کاغذ پروژکتور به مکان لیزر استعمال می نماید.

بهترین نرم افزارهای اصلاح فایل STL

۱۶ بازديد
شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای تصحیح فولدر STL
سبک سه بعدی شما قابل چاپ وجود ندارد؟ سبک پرینتر سه بعدی FDM بهم ریخته ایی دارید که بعداز چاپ شمارا در گیر ایراد خواهد کرد ؟ راهنمای ما جهت شایسته ترین اپلیکیشن تعمیر و تصحیح STL برای رفع پرونده هایی با همین فرمت خواهد بود ، به علاوه نکاتی در رابطه طریق تعمیر پوشه های STL نظارت می کنیم.
1- Trinckle
قابل انعطاف افزارهای تصحیح پوشه stl
اسم ابزار سیستم دلیل بها در مارکت فرمت های قابل پشتیبانی
Trinckle وبسایت - مرورگر بدون‌پول PLY , STL ,3DS , 3MF
خدمت برتر چاپ سه بعدی آلمان ، که اکنون وابسته به Jomatik میباشد. Trinckle تمرکز خویش را بر چاپ سه بعدی برای مشاغل قرار میدهد ، با یک پلت فرم مبنی بر اینترنت قابلیت تکرار سریع و سفارشی سازی سبک های سه بعدی را آماده می نماید. البته ابزار توانا تعمیر آن ها برای تمامی در دسترس و گشوده میباشد و قابلیت و امکان تجزیه و محاسبه سریع سبک و تعمیر را با یک کلیک بی آلایش مهیا می نماید.
2- Sculpteo
قابل انعطاف افزارهای تصحیح پوشه stl
اسم ابزار سیستم برهان ارزش در مارکت فرمت های قابل پشتیبانی
Sculpteo تارنما - مرورگر بدون پول stl, obj, skp, off, ply, kmz, 3ds, ac3d, ipt, dae, md2/md3, q3o, cob, dxf, lwo, iges, stp, vrml, scad, zip, rar, tgz, carpart, catproduct, cgr, sldprt, sldasm, iges, igs, sat, 3dm, 3mf, prc, u3d, x_t
یک کدام از دیگر از ابزارهای بهتر و مجانی تعمیر STL در یک خدمت چاپ سه بعدی آنلاین ، Sculpteo : بعداز بار گذاری پرونده سه بعدی خویش ، به شما قابلیت داده می گردد به وسیله الگوریتم های توسعه یافته Sculpteo را تعمیر تحلیل و ترمیم نمائید. شما با گزینش لیستی از مورد های متناسب خویش با موردها بی آلایش ، پرونده STL خویش را تعمیر می‌کنید. برای مثال ، سبک های CAD ، سبک های معماری یا این که مینیاتورهای کوچک.
در شکل رضایت از سود ، ممکن میباشد آیتم های دیگر را آزمون فرمایید یا این که پرونده را توشه دیگر لود نمایید. در حالی که‌این ابزار بسیار مطلوب بدون پول میباشد ، شما نمی توانید پوشه STL تعمیر گردیده را برای چاپ سه بعدی آن در منزل بارگیری فرمایید. این صرفا به خواسته تعمیر و تصحیح و بعد از آن خرید چاپ سه بعدی از Sculpteo پباده سازی شد‌ه‌است.

بهترین نرم افزارهای اصلاح فایل STL

۲۱ بازديد
شایسته ترین قابل انعطاف افزارهای تصحیح فولدر STL
سبک سه بعدی شما قابل چاپ وجود ندارد؟ پرینتر سه بعدی FDM سبک بهم ریخته ایی دارید که بعد از چاپ شما‌را در گیر نقص‌ خواهد کرد ؟ راهنمای ما جهت شایسته ترین اپلیکیشن تعمیر و تصحیح STL برای رفع پرونده هایی با همین فرمت خواهد بود ، به علاوه نکاتی در رابطه روش تعمیر فولدر های STL چک می کنیم.
1- Trinckle
قابل انعطاف افزارهای تصحیح پوشه stl
اسم ابزار سیستم ادله ارزش در مارکت فرمت های قابل پشتیبانی
Trinckle تارنما - مرورگر بدون‌پول PLY , STL ,3DS , 3MF
خدمت برتر چاپ سه بعدی آلمان ، که حال وابسته به Jomatik میباشد. Trinckle تمرکز خویش را بر چاپ سه بعدی برای مشاغل قرار می‌دهد ، با یک پلت فرم بر اساس اینترنت قابلیت تکرار سریع و سفارشی سازی سبک های سه بعدی را مهیا می نماید. ولی ابزار قادر تعمیر آن‌ها برای تمامی در دسترس و گشوده میباشد و قابلیت و امکان تجزیه و ارزیابی سریع سبک و تعمیر را با یک کلیک معمولی مهیا می نماید.
2- Sculpteo
قابل انعطاف افزارهای تصحیح پوشه stl
اسم ابزار سیستم برهان بها در مارکت فرمت های قابل پشتیبانی
Sculpteo تارنما - مرورگر بدون پول stl, obj, skp, off, ply, kmz, 3ds, ac3d, ipt, dae, md2/md3, q3o, cob, dxf, lwo, iges, stp, vrml, scad, zip, rar, tgz, carpart, catproduct, cgr, sldprt, sldasm, iges, igs, sat, 3dm, 3mf, prc, u3d, x_t
یک کدام از دیگر از ابزارهای خوب و بدون‌پول تعمیر STL در یک خدمت چاپ سه بعدی آنلاین ، Sculpteo : بعداز بار گذاری پرونده سه بعدی خویش ، به شما قابلیت و امکان داده میگردد به وسیله الگوریتم های توسعه یافته Sculpteo را تعمیر بررسی و ترمیم فرمائید. شما با گزینش لیستی از مورد های متناسب خویش با موردها ساده ، پرونده STL خویش را تعمیر می‌کنید. برای مثال ، سبک های CAD ، سبک های معماری یا این که مینیاتورهای کوچک.
در شکل رضایت از سود ، ممکن میباشد آیتم های دیگر را آزمون نمائید یا این که پرونده را توشه دیگر بار گذاری نمائید. در حالی که‌این ابزار بسیار مطلوب بدون پول میباشد ، شما نمی توانید پوشه STL تعمیر گردیده را برای چاپ سه بعدی آن در منزل بارگیری فرمایید. این فقط به مراد تعمیر و تصحیح و بعد خرید چاپ سه بعدی از Sculpteo پباده سازی شد‌ه‌است.
3- 3D Tools
قابل انعطاف افزارهای تصحیح پوشه stl
اسم ابزار سیستم ادله بها در مارکت فرمت های قابل پشتیبانی
3D Tools تارنما - مرورگر مجانی stl, obj, 3mf and vrml
مایکروسافت نیز امکانی با اسم 3D Tools برای شما قرار داده تا بتوانید فولدر های STL خویش را تصحیح فرمائید . این ابزار یوزرها را قوی می سازد تا پیش از ترمیم مش ، پرونده های STL خویش را با اعتنا به پارامترهایی مانند بعد ها ، وسعت ، مساحت و مورد ها دیگر نظارت نمایند. در صورتی به ورژن دسک تاپ Netfabb دسترسی ندارید البته میخواهید از الگوریتم های تعمیر STL آن به کار گیری نمایید ، بایستی از این خدمت به کارگیری فرمائید. صرفا اشکالی که اینک مشاهده می شود ، علاوه بر اینکه می بایست با شناسه ویندوز وارد گردید ، این میباشد که شما تنها میتوانید پرونده تعمیر گردیده خویش را با فرمت 3mf ذخیره نمائید.
4- 3DprinterOs
قابل انعطاف افزارهای تصحیح فولدر stl
اسم ابزار سیستم دلیل بها در مارکت فرمت های قابل پشتیبانی
3DprinterOS وب سایت - مرورگر مجانی 3ds, 3mf, amf, obj and stl
3DprinterOS یک نرم‌افزار رئیس پرینتر سه بعدی میباشد که ابزارهای متعددی دارااست. در ایتدا برای استارت ، این یک ابزار سبک سازی سه بعدی میباشد. البته از سایر خصوصیت های آن می شود به یک سری ابزار و قابلیت و امکان های شبکه های مردمی اشاره نمود. علاوه بر این ، 3DPrinterOS خرسند میباشد که فایلهای STL شما‌را با به کار گیری از کارگاه چاپگر صنعتی خویش به طور سه بعدی چاپ می نماید. اشکال نرم افزار های بر اساس اینترنت بدین سیستم ادله مجازی وصل می گردند که مهم‌ترین آنان این لیست Magic Fix میباشد. علاوه بر تعمیر STL ، پرونده شمارا هت ده ها پرینتر سه بعدی مقایسه میکند و شایسته ترین را برای شما به اکران در می‌آورد.
5- Make Printable
قابل انعطاف افزارهای تصحیح فولدر stl
اسم ابزار سیستم برهان ارزش در مارکت فرمت های قابل پشتیبانی
MakePrintable وب سایت - مرورگر 9.99 $ در ماه 3ds, ac, ase, bvh, cob, csm, dae, dxf, fbx, ifc, lwo, lws, lxo, ms3d, obj, pk3, scn, stl, x, xgl, and zgl
این خدمت اینترنت پرونده های STL شما‌را برای هر سیرتکامل خطایی که ممکن میباشد چاپ را حاد نماید آنالیز می نماید و آنان را برطرف می نماید. برخلاف بخش اعظمی از سرویس ها آنلاین بدون‌پول ، MakePrintable سطح در اختیار گرفتن قابل توجهی را به شما میدهد. شما می‌توانید سطح کیفی (مثال اول ، استاندارد و بالا) ، پرونده های توخالی و ترمیم گردیده STL را گزینش کرده و تعداد یک سری ضلعی را با صرفه فرمائید.
حتی به شما قابلیت می‌دهد تعدادی مش را با یک دیگر ترکیب فرمایید. در ورژن بدون پول ، یوزرها میتوانند در 3 سبک در هر ماه ، منیفولدها ، صورتهای رخنه‌ دار ، حاشیه های مرزی و شی ءها متقاطع را تعمیر نمایند. برای آیتم های توسعه یافته مانند تعمیرات فوری ، پشتیبانی بافت ، پشتیبانی توخالی و ضخامت دیواره قابل تهیه ، می بایست هزینه بپردازید. همینطور دارنده پلاگین هایی میباشد که در تعامل با برنامه سبک سازی سه بعدی Blender و Sketchup میباشد.

آموزش نرم افزار Netfabb

۲۱ بازديد
یکی‌از دیگر از اپلیکیشن ها جهت چاپ سه بعدی برنامه پرینتر سه بعدی FDM کمپانی دارای اعتبار Autodesk یعنی Netfabb میباشد . اصل این نرم افزار یک ابزار جامع برای متخصصان ساخت مواد افزودنی میباشد. از خصوصیت های آن میتوان به یک پارچه سازی سبک ، بهبود سبک و مشابه سازی و پباده سازی اشاره نمود در پوسته گوشه و کنار قابل انعطاف افزاری با رابط کاربری کارکشته. در اینجا به معرفی نرم‌افزار می‌پردازیم و آنگاه در پوسته ویدئو آموزشی روش اسلایس به چنگ آوردن و یادگرفتن برنامه nefabb را فراگیری خوا‌هیم اعطا کرد.
معرفی
یادگرفتن اپ Netfabb
Netfabb فایلهای سه بعدی را برای چاپ مهیا می نماید و آنان‌را به پرونده های برش گردیده 2.5 بعدی تبدیل می نماید که خویش از لیستی یار و همدم با لایه های برش دو بعدی ساخته شده میباشد. این اپ مشتمل بر ابزاری برای مشاهده ، دستکاری ، تصحیح و تجزیه و چک فولدر های سه بعدی یا این که بر طبق برش در پوسته های متعدد میباشد. برای اجرا عملیات فراهم سازی چاپ ، Netfabb از پوسته پرونده STL برای تولید مش بخش استعمال می نماید.
فایلهای STL دربردارنده لیست خصوصیات نقطه کناره ای سه بعدی و مثلث های مسطح (شکل) میباشند. مثلث های همسایه به صورت معمول از نقاط کناره مشترک و کناره های اشتراک به کار گیری می نمایند و در فیض مش مثلثی مداوم ساخت و ساز می‌شود. ولی از آن‌جا که فایلهای STL دربردارنده هیچ سیرتکامل داده ها توپولوژیکی راجع‌به مش نیستند ، هنگام تبدیل پرونده های CAD با فرمت های متعدد به STL ، خطاهایی میتوانند فیس دهند.
از Netfabb برای تشخیص و ترمیم این اشتباهات می قدرت برای ساخت و ساز مش سوای خط و فارغ از شکاف ، تغییر‌و تحول صورت و تقاطع استفاده نمود. آن گاه این مش ها میتوانند به پرونده های برش مهیا برای ایجاد افزودنی تبدیل شوند.