آرشیو خرداد ماه 1401

بهترين مرجع تبادل مقالات براي خريد بهترين پرينتر

پرینت سه بعدی موتور موشک

۳ بازديد
ناسا مهیا میباشد تا تحت عنوان بخشی از مأموریت پرینتر سه بعدی FDM اکتشاف فضایی Artemis، انسانها را آغاز به ماه و بعد از آن به مریخ بفرستد. تاکسی فضایی آمریکایی تصمیم گرفته میباشد برای این مسافرت فضایی از یک تکنولوژی پرینت سه آجل فلز شبیه تکنیک DED به اسم Blown Powder Directed Energy Deposition به کار گیری نماید. ناسا به لطف این تکنولوژی پرینت سه آتی در آجل موشک های پروژه ای به اسم RAMPT را پیاده سازی می نماید. مقصود این پروژه ایجاد کرد موتور های گرانقدر موشک های فضایی با به کارگیری از فناوری چاپ سه آتی میباشد. سازمان ناسا به مراد تست این فناوری چاپ سه آجل فلزی و تأیید مزایای آن، نازلی به قطر یک متر و ارتفاع ۰٫۹ متر دارنده شبکه های خنک کننده یکدست را پیاده سازی کرده اند.
ایجاد کرد موتور موشک بوسیله ناسا با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
یک‌سری سال میباشد که ناسا در حالا نظارت پتانسیل های تکنولوژی پرینت سه آینده است. سازمان ناسا بیشتر روی چاپ سه آینده فلزی تمرکز داراست چون قابلیت و امکان پیاده سازی سریعتر اجزای ماهواره ها و موشک ها را در عین محافظت استحکام و عدم وضوح مهیا می سازد. سازمان ناسا در آوریل ۲۰۱۹ پروژه RAMPT را با مقصود پیشرفت طرز های نو پیاده سازی و ایجاد کرد شروع کرد که سعی محیط احتراق و نازل را در عین کاهش هزینه ها بهبود می‌بخشد. پروژهRAMPT عمدتاَ بر روی دو آیتم از هنگفت ترین و گران ترین اجزای سیستم موتور متمرکز میباشد. در غایت، مقصود از اجرا این پروژه ترکیب بی نقص فرایندهای تازه تولیدی مثلا تکنولوژی پرینت سه آتی و اصلاح مواد پرینت سه آتی و ولی تست حاصل میباشد. سازمان ناسا درپی استخراج به‌این مقصود یک نازل چاپ سه آینده گردیده از فلز بسط داده میباشد.

بزرگ ترین پرینتر سه بعدی قابل حمل دنیا

۳ بازديد
هنوز اکثری از عموم زمانی درباره پرینت سه آینده فکر‌می کنند، پرینتر سه بعدی FDM تصور می نمایند اثاثیه جانبی دم دستی از دستگاه های رومیزی خارج می‌آیند. و ممکن میباشد بگویند : “پرینترهای سه آینده برای مثال برداری شی ءها خرد بسیار مطلوب می باشند، البته هنوز در صنعت ایجاد کرد و ساخت انقلابی به وجود نیاورده اند!”. واقعیت این میباشد که بعضا از وسیع ترین شی ءها تک قطعه از پرینترهای سه آینده بیرون میشوند. یک حریف پرینت سه آجل تازه به اسم کولوسوس Colossus برای تشکیل داد پرینتر سه آینده هنگفت وزن در نمایشگاه Formnext 2018 حضور بهم رسانید. به دنبال بیشتر بخوانید.
پرینتر سه آجل گران قدر قابل حمل
بلندمرتبه ترین پرینتر سه آینده قابل حمل عالم
تعالی ترین پرینتر سه آتی قابل حمل عالم
کولوسوس یک استارتاپ یک‌سری ملیتی در بلژیک میباشد و مجموعه مهندسی آن یک چاپگر سه آینده در مقیاس تعالی با بعضی از خصوصیت های حقیقتا شایان توجه ساخت نموده است. مثلا، یک سیستم ساخت گداختن ذره ای (FGF) می سازد که از فهرست پهناور مواد بازیافت گردیده و غیر قابل بازیافت مانند rPP و rPLA استعمال می نماید. یکی‌از دلایلی که قادر است اکثری از مواد را چاپ سه آینده نماید این حقیقت میباشد که اکسترودر می‌تواند به ۴۰۰ جایگاه سانتیگراد رسد! ولی آنچه که حقیقتا این دستگاه را از بسته ی مثال نخستین متمایز میکند، سرعت چاپ سه آجل ۱۵ کیلوگرم در ساعت میباشد که در آن از بسته بندی کارگاه های خرد جلوتر میرود. یک رطوبت دهنده برای ارتقا در اختیار گرفتن چگونگی در رمز بخش چاپ تاسیس شده است و تخته برای جابجایی حرارت مناسب مایع پیاده سازی گردیده‌است. این دستگاه به طور اتفاقی به اندازه یک کانتینر برای حمل وجود ندارد،چون که از نخستین طوری پیاده سازی سه آینده شد‌ه‌است که به طور کامل قابل جابجایی باشد و عذر های مبنی بر تدارکات که کارخانجات برای اینکه پلاستیک هایشان را بازیافت نکنند به کار گیری می نمایند را حذف نموده است. با اندازه تشکیل داد ۳ متر در ۱٫۵ متر، پرینتر سه آینده کمپانی کولوسوس قادر است ماژول های ساختمانی و مبلمان را ساخت نماید.

پرینت سه بعدی دستگاه ترموالکتریک

۳ بازديد
پژوهشگران راءس SPECIFIC Innovation and Knowledge Centre کالج سوانزی پرینتر سه بعدی FDM در ویلز یک دستگاه ترموالکتریک پرینت سه آتی گردیده توسعه و گسترش داده اند که داعیه می نمایند در مقایسه با مثال های شبیه خویش تا کنون شایسته ترین کوشش را داشته میباشد.
تبدیل حرارت به انرژی الکتریکی با به کارگیری از دستگاه ترموالکتریک پرینت سه آجل گردیده
واپسین دستگاه ترموالکتریک تشکیل شده بوسیله این دسته گرما را به اقتدار الکتریکی تبدیل می نماید و بازدهی بیش تر از ۵۰ درصد فراتر از هر نوع دستگاه ترموالکتریک پرینت سه آتی گردیده دارااست. این گسترش میتواند مزایای متعددی در جهت توسعه صنعت در انگلستان داشته باشد.
پزشک معالج مت کارنی از دانش کده سوانزی که متفحص رهبر این پرژه میباشد، اظهار‌کرد: “تبدیل انرژی گرمایی زائد به برق، قادر است به صورت قابل توجهی راندمان انرژی را ارتقاء، مبلغ قبض ها را کاهش و تکثیر کربن را کاهش دهد. یافته های ما آرم می‌دهد که مواد ترمووالکتریک پرینت سه آینده گردیده با به کار گیری از سلناید قلع یک راه‌حل بسیار امید‌بخش می‌باشند. ”
با این درحال حاضر، عالی میباشد دستگاه تازه در مقایسه با شیوه های ساخت‌و‌ساز سنتی ارزان ارزش باشد.

صنعت خودروسازی و تکنولوژی پرینت سه بعدی

۳ بازديد
دسته خودروسازی BMW مشمول Mini و Rolls-Royce است. پرینتر سه بعدی FDM در سال ۲۰۱۸ بیش تر از ۲۳۰،۰۰۰ اتومبیل بوسیله دسته موسسه ها BMW در سراسر عالم به فروش رسیده میباشد. این شرکت گران قدر خودروسازی از سال ۱۹۹۰ با اجرا پروژه ای با مضمون تشکیل داد صندلی های پرینت سه آینده گردیده برای گروه بسکتبال پارالمپیک انگلیس، به صورت بدون شوخی استیناف در زمینه‌ی فناوری های ایجاد کرد رو به بالا را شروع کرد. این پروژه زیربنای به کار گیری از تکنولوژی پرینتر سه آجل در پروسه ساخت خودرو بوسیله کمپانی BMW بود.
BMW i8 Roadster
پرینت سه آجل خودروی BMW M850i Sky Night با به کارگیری از شهاب سنگها
براکت سقف i8 Roadster قبل از به کارگیری ازفناوری ایجاد کرد صعودی SLM برای پرینت سه آتی قطعات، با به کارگیری از سئو توپولوژی گسترش و بهبود یافته میباشد.
Mini: Mini با اپ فردی سازیش که بوسیله کمپانیTwikit پیشرفته میباشد، اول تولیدکننده ای میباشد که با فایده گیری از تکنولوژی پرینت سه آجل سرویس ها سفارشی سازی انبوه را ارائه اعطا کرد.

تکنولوژی پرینت سه بعدی در تابلوسازی

۳ بازديد
با ارتقاء پرینتر های سه آتی در مقیاس والا طی یکسری سال قبل، پرینتر سه بعدی FDM به کار گیری های تجاری از این فناوری روز آپ دیت بیشتر گردیده است. پرینتر های سه آجل گران قدر به صنعت های تولیدی، تولید و بخش اعظمی دیگر از صنعت های رویه یافته اند. یک کمپانی تابلوسازی به اسم Styles Werbetechnik از فناوری پرینت سه آتی برای ایجاد کرد تابلوهای حروف پر رنگ بهره مند شد. این دستگاه های پرینتر سه آتی نحوه های متعددی برای ساخت‌و‌ساز طرح های غامض و تبارک برای تبلیغات نمایشگاهی، مغازه ها و نورپردازی ارائه میدهند.
پیشنهاد آنلاین پرینت سه آجل
ایجاد کرد تابلو حروف پر رنگ با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آتی
تابلو حروف پررنگ آن حروف هایی میباشند که به ویترین دکان ها یا این که بقیه جای های تجاری و غیره وصل می گردند. کمپانی تابلوسازی آلمانیStyles Werbetechnik از تکنولوژی پرینت سه آجل برای ایجاد کرد تابلو های تبلیغاتی به کارگیری نموده است. این مجموعه این نظر را دارد که با اعتنا به مزایای به کار گیری از فناوری چاپ سه آینده در مقایسه با تکنیک های سنتی تشکیل داد تابلو حروف پر رنگ، حروف چاپ سه آینده گردیده بعدی تابلوسازی را صورت میدهند.

پرینت سه بعدی گلدان از پلاستیک بازیافتی

۲ بازديد
امروزه اکثری از صنعت های برای رویا رویی با خطاها روز افزون بضاعت بشریت در بازیافت پلاستیک، پرینتر سه بعدی FDM به فناوری پرینتر سه آتی روی آورده اند. مثلا چندی قبل پژوهشگران دانش کده پلی تکنیک والنسیا با مقصود جایگزینی بتن دارای سلاح، تیر های پرینت سه آینده گردیده ای با به کار گیری از پلاستیک بازیافتی گسترش دادند. پژوهشگران اسپانیایی فقط اشخاصی نیستند که‌این قضیه را پژوهش می نمایند. یک کمپانی معماری استوار هلندی به نامAectual با همیاری کمپانی معماریDUS Architects ، از پلاستیک ۱۰۰٪ بازیافت گردیده برای توسعه و گسترش گلدان هایی با اسم “Mussel” به کار گیری کرده اند.
پیشنهاد آنلاین پرینت سه آتی
تشکیل داد گلدان با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آینده و پلاستیک های بازیافتی
این دو کمپانی برای جواب به دعوت خبرنامه بلژیکی Sabato تصمیم گرفتند پروژه پرینت سه آجل گلدان را توسعه و گسترش دهند. روزنامه Sabato سالانه تحت عنوان بخشی از خصوصی”Knokke” ، از تیمی از طراحان دعوت می نماید تا یک گزینه با استعمال از مواد مو جود در شهر ساحلی بلژیک ساخت‌و‌ساز نمایند. سال جاری معماران شرکت ها DUS و Aectual تصمیم گرفتند از پلاستیک به کارگیری نمایند. Hans Vermeulen، بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی Aectual اذعان کرد: “ما بایستی از این ایده منفی که پلاستیک یک جنس یکبار مصرف میباشد خلاص شویم. این ماده یک ماده نخستین میباشد که با آن می‌توانید چیزهای زیبایی بسازید. ما می‌خواهیم به تمیزتر کردن دنیای کثیف کننده تولید و همینطور ساخت‌و‌ساز جهانی زیباتر یاری کنیم. همگی چیز در مقیاس خرد با این گلدان شروع میشود. “

پرینت سه بعدی صندلی خودرو فوق سبک

۴ بازديد
کاهش وزن یکی‌از پاداش هایی میباشد که منجر تایید کلان فناوری های پپرینتر سه بعدی FDM در صنعت ساخت‌و‌ساز خودرو گردیده است. از‌آن‌جا‌که کاهش وزن مقصود مهم ایجاد مثال نخستین صندلی های ULBS بود، این تیم تکنولوژی پرینت سه آجل را گزینه پژوهش قرار دادند.
به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آجل برای ایجاد کرد صندلی های خودرو فوق مدل
این استیناف نتیجه ها همیاری میان تعدادی کمپانی آفریننده توسعه یافته آلمانی و به کار گیری از یک سری تکنیک متفاوت ایجاد کرد برای مثال روند حرفه پیچی و اشکال مختلفی از فناوری های پرینت سه آینده میباشد.
پرینت سه آجل و کاهش وزن و سرعت ساخت
صندلی های ULBS قرار میباشد به بازار سازندگان هایپرکارها و ماشین کرایه ای های هوایی که در آنها کاهش وزن بایستگی دارااست عرضه خواهد شد. مقصود ثانویه این رسیدگی، آرم دادن سرعت ایجاد کرد صندلی با استعمال از فناوری های تشکیل داد صعودی بود. مثال نخستین این صندلی با بیش تر از ۱۰ کیلوگرم وزن، ۲۰٪ سبکتر از صندلی های مدل وزن دیگر میباشد.
Stefan Herrmann، مدیر پروژه ULBS بابیان اینکه در بازارهیچ صندلی با وزن کمتر از ۱۲ کیلوگرم نیست خاطر نشان کرد: “با این درحال حاضر، این یک مقایسه دو شی تماما یکسان وجود ندارد چون در بازار فروش این صندلی معمولاً کنسول صندلی در تعریف و تمجید وزن حیث نمی‌شود. همینطور راحتی صندلی ULBS در مقایسه با صندلی هایی با وزن شبیه بسیار بیشتر میباشد. صندلی های جانور اکثر وقت ها صندلی های قوس دار میباشند که با وجود وزن معدود شل نیستند و یا این که صندلی های ورزشی سنتی که وزن بسیار بالاتری دارا‌هستند. “

پرینت سه بعدی و مهندسی مکانیک

۴ بازديد
تکنولوژی پرینت سه بعدی یک تکنولوژی ساخت افزایشی است پرینتر سه بعدی FDM که علوم مختلفی شامل مکانیک، الکترونیک، اپتیک، مواد و دیگر رشته ها را تحت تاثیر قرار داده است. در این مقاله که خلاصه ای از یک مقاله علمی معتبر است کاربردهای این فناوری در زمینه مهندسی مکانیک مورد بررسی قرار می گیرد.در انتهای این مقاله میتوانید منبع اصلی مقاله علمی معتبر را دانلود کنید.
مهندسی مکانیک با پرینتر سه بعدی
در صنعت ماشین آلات سنتی، روش تولید کاهشی مرسوم می باشد که در آن بخش های اضافی قطعات بریده یا جدا شده و اجزا برای تولید محصول نهایی به وسیله جوش و یا اتصالات به یکدیگر وصل می شوند. معایب تکنولوژی کاهشی، چرخه تولید طولانی و هزینه های بالای ساخت می باشد.
پرینت سه بعدی دوچرخه
پرینت سه بعدی دوچرخه
تکنولوژی پرینتر سه بعدی یک تکنولوژی ساخت افزایشی است که در اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی از قرن ۲۰ نمایان شده است. فناوری پرینت سه بعدی به محصولات نیمه نهایی و قالب ها نیاز ندارد و محصولات نهایی به طور مستقیم و به صورت لایه لایه ساخته می شوند. این فناوری دارای مزایایی می باشد که سبب برتری آن نسبت به تکنولوژی ساخت سنتی شده است. با استفاده از این تکنولوژی قطعات با هر هندسه ای می توانند پرینت سه بعدی شوند و انسان ها می توانند ایده هایشان را به واقعیت تبدیل کنند. هم چنین زمان انجام فرایند تولید و هزینه ها می تواند تا حد زیادی کاهش یابد.
در حدود ۲۰ سال، انواع تکنولوژی های قالب سازی ساخته شده است. چاپ سه بعدی شامل رزین، نایلون، موم، لاستیک، فلز و غیره است. این تکنولوژی به طور گسترده ای در زمینه طراحی و تولید مکانیکی کاربرد دارد.

پرینت سه بعدی کفش های لاستیکی

۴ بازديد
یک کمپانی سازنده کفش کانادایی به اسم Native Shoes با مقصود پرینتر سه بعدی دندانسازی پیاده سازی کفش های پرینت سه آینده گردیده از لاستیک مایع، با آزمایشگاهی در دانش کده MIT همیاری نموده است. مقصود از جاری ساختن این پروژه که Liquid Printed Natives اسم گرفته میباشد به کارگیری از طریق های تولیدی تازه به خواسته ایجاد تولیدات روزانه است. درین نوشته ی علمی پرینت سه آینده گونه های گوناگون کفش آیتم پژوهش قرار گرفته میباشد. این کفش ها به لطف تکنیک پرینت سه آتی Rapid Liquid Printing در آزمایشگاه Self Assembly در یک پیاله ژل ایجاد می‌شوند. این نحوه پرینتر سه آتی قابلیت ایجاد کفش هایی با واحد سنجش بالایی از سفارشی سازی را آماده نموده است.
پیشنهاد آنلاین پرینت سه آینده
پرینت سه آجل کفش های سفارشی با به کارگیری از لاستیک مایع
با دقت به همت شرکت های برای ارائه تولیدات با پیاده سازی های منحصربه‌فرد و با به کارگیری از مواد گوناگون مثلا پلاستیک و فلز، تا به امروز ظهور تعداد متعددی پروژه را یکی از بعد از دیگری مشاهده کرده ایم. این پروژه در حالا تست لاستیک مایع میباشد که ماده ای به طور تقریب غیرمعمول در صنعت پرینت سه آتی است. کمپانی Native Shoes مدام موادی را گزینش می نماید که بتواند در یک راه اقتصادی دورانی در ایجاد کمپانی نماید. از جمله یکی این جفت کفش ها از قالب های آناناس و ذرت تنظیم گردیده است.
پرینت سه آجل کفش های سفارشی با به کار گیری از لاستیک مایع
طبق گفته این موسسه، کفش های تشکیل‌شده در پروژه Liquid Printed Natives به صورت بدون واسطه در یک سینی دربردارنده یک ژل چسبناک بر طبق آب و قابل استعمال دوباره، پرینت سه آتی گردیده اند. این مارک کانادایی توضیح میدهد که از اتیلن وینیل استات EVA) 50٪) بازیافت گردیده که به انگیزه داشتن ظواهر لاستیکی و انعطاف پذیری شناخته گردیده‌است به کار گیری کرده اند.
توصیه آنلاین پرینت سه آجل
Thomas Claypool، بنیانگذار شرکتNative Shoes توضیح اعطا کرد که پروسه پرینت سه آتی آیتم به کارگیری آن‌ها بیشتر از طریق های پوسته گیری تزریقی سنتی وقتگیر میباشد (۲ ساعت در مقابل ۴۰ دقیقه) ولی سرعت عرضه به بازار را ارتقاء میدهد و سکو فردی سازی بالایی دارااست. خلال این، وی میگوید به کارگیری از فناوری تشکیل داد رو به بالا برای آنها این قابلیت را آماده کرد تا سهام خویش و هم اینگونه واحد سنجش مواد گزینه به کارگیری را کاهش دهند.
این مجموعه کانادایی همینطور در حالا فعالیت بر روی یک دستگاه میباشد تا برای یوزرها این قابلیت را مهیا سازد پاهای خویش را مستقیماً در یک دکان یا این که از روش یک برنامه نسخه برداری نمایند. این سیستم بر ای یوزرها سکو فردی سازی بالاتری را توام با حداکثر ترازو راحتی آماده می‌آورد. Thomas Claypool یک جفت کفش پرینت سه آتی گردیده را آزمون کرد و توضیح بخشید: “این کفش ها بسیار شل میباشند و عالی با صورت پا در هر شخص هم خوانی میگردند. با این اکنون، اینجانب اندیشه میکنم ما میتوانیم چگونگی مواد خویش را بهبود ببخشیم”. هنوزمشخص وجود ندارد این کفش ها چه وقتی به بازار عرضه خواهند شد. ولی ما مشتاقانه معطل آزمون کردن آنان هستیم.

پرینت سه بعدی و تولید سیستم جریان دائم مقرون به صرفه

۵ بازديد
دانشمندان دانش گاه داروسازی UCL بعد از یک نوشته‌ی پرینتر سه بعدی FDM علمی منتشر گردیده به عنوان “سیستم های جریان دایم تکان هوای فشرده پرینت سه آجل گردیده مدولار برای سنتز شیمیایی” بیشتر به استعمال از سیستم های چاپ سه آینده در سیستم های جریان دایم عشق و علاقه مند شدند. هیلتون توضیح می‌دهد که به چه شکل چاپ سه آینده برای شیمیدان ها قابلیت و امکان ارتقا سعی فرآیند ها طبق نیاز در دانش شیمی و به ویژه با واحد های مدولار را آماده می سازد.
ایجاد سیستم های جریان دایم مقرون به صرفه با به کار گیری از تکنولوژی چاپ سه آجل
نویسندگان اشاره می نمایند که سیستم های چاپ سه آتی و سیستم های جریان دایم در مسیرهای برابر، فناوری های در درحال حاضر ظهوری می باشند که طبق حیث محققان تلاقی آنان بضاعت و توان ایجاد قطعات طبق نیاز یا این که جایگزینی آن‌ها در آزمایشگاه را ممکن می سازد. آنان همینطور ذکر می نمایند که به صورت میانگین ​​چاپگرهای سه آینده که در آزمایشگاه شیمی به فعالیت می‌روند مقرون به صرفه و با قیمتی نزدیک به ۳۰۰۰ دلار میباشند که به ما قابلیت و امکان تجارب مواد گوناگون و ساختن هر قطعه لازم را میدهد.