آرشیو اردیبهشت ماه 1401

بهترين مرجع تبادل مقالات براي خريد بهترين پرينتر

پرینت سه بعدی یک خانه کروی در کمتر از ۲۴

۶ بازديد
کمپانی Serendix یک منزل کروی خرد را در ۲۳ ساعت پرینتر سه بعدی FDM و ۱۲ دقیقه و با هزینه ۲۵۵۰۰ دلار در ژاپن با به کارگیری از تکنولوژی پرینتر سه آتی ساخته میباشد. اگرچه این مجموعه اولی مثال اول را در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد که جایگاه اولیه را در معضل زیستگاه پرینت سه آتی سازماندهی گردیده به وسیله ناسا به دست آورد، فعلا با تشکیل داد این منزل کروی بتنی ۲۰ تنی مقاوم در قبال آب و هوا به مقصود خویش رسیده میباشد. معمار این بنا این نظر را دارد که اگرچه مساحت این منزل صرفا ۱۰ متر مربع میباشد، می اقتدار از آن تحت عنوان یک بنا قابل حمل جهت رفع نیازهای اضطراری مسکن استفاده نمود.
خرید پرینتر سه آجل
ایجاد کرد یک منزل کروی در کمتر از ۲۴ با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
امکان های تکنولوژی پرینت سه آینده در صنعت تولید بسیار میباشد و شرکت ها فعال دراین باره روی تشکیل داد بنا ها با انواع غامض، کاهش چشمگیر مجال تشکیل داد و کاهش وسعت کاری کارگران عمل می نمایند. البته بعضی وقت ها تشخیص این تفاوت طاقت فرسا میباشد. آیا حقیقتاً قادر خواهیم بود برای تشکیل داد منزل های بعدی خویش به فناوری های سه آینده توکل کنیم؟ پرینت سه آینده تحت عنوان یک نحوه ساخت چقدر استوار میباشد؟ در هر شکل، بعضی از تولیدکنندگان ماشین‌ آلات از پروژه‌ های نوآورانه رونمایی می‌ نمایند یا این که برخی موسسه ها مانندAmerican ICON که سال قبل ۲۰۷ میلیون دلار گردآوری‌آوری کرد پرورش بالایی از خویش آرم می ‌دهند. در مجموعه کشور ها آسیا مانند آنچه بوسیله پروژه کمپانی Serendix انجام یافته میباشد، بازار پرینت سه آجل در اکنون رویش میباشد.

پرینتر های سه بعدی رباتیک

۶ بازديد
نیروی دریایی آمریکا و راس تکنولوژی توسعه یافته لاکهید مارتین پرینتر سه بعدی FDM به خواسته کشف خط مش حلی برای به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی برای seo قطعات پرینت سه آینده گردیده، با یکدیگر همیاری می نمایند.
نسل جدیدی از پرینترهای سه آجل هوشمند در درحال حاضر پیشرفت میباشد که در آن از هوش تصنعی و مصنوعی برای پژوهش و سئو سرویس ها پرینت سه آتی به کار گیری میشود. به تازگیَ راءس تحقیقاتی نیروی دریایی آمریکا (ONR) که میزان دارایی این پروژه بلندپروازانه را مدد می نماید، تفاهم نامه دو ساله ۸/۵ میلیون دلاری را امضا نموده است.
پرینتر سه آینده رباتیک
سرویس ها پرینتر سه آینده رباتیکی
سرویس ها پرینتر سه آینده رباتیکی
چهار سهیم بر روی این پروژه شغل می نمایند که بوسیله راس تکنولوژی توسعه یافته لاکهید مارتین رهبری میشود. غرض این دسته ساخت‌و‌ساز ربات هایی با بضاعت و توان تصاحب کردن تصمیمات غیر وابسته در خصوص روش سئو ساخت و ساز قطعات پرینت سه آتی گردیده غامض است.
اینک، پرینت سه آینده در تعداد بسیار متعددی از صنعت های گوناگون کاربرد دارااست، ولی هنوز هم نیاز به سطح بالایی از فراگیری و پژوهش دائمی برای باور از کارایی مطلوب داراست. به همین ادله میباشد که نیروی دریایی آمریکا بر روی این مسئله که چه طور می قدرت از هوش تصنعی برای فراگیری ربات ها به مراد کاهش وسعت فعالیت در طی تشکیل داد قطعات با ساختار بغرنج و با با کیفیت استفاده نمود، تمرکز نموده است.
بریان گریفیت، مدیریت پروژه لاکهید مارتین اظهار کرد: “ما درمورد شیوه هایی بازرسی میکنیم که دستگاه ها بتوانند خودشان عملیات مشاهده، یادگرفتن و تصمیم گیری با مقصود ساخت‌و‌ساز قطعاتی کیفیت عالی فراتر و سازگار خیس اعمال دهند. دستگاه ها بایستی بتوانند عملیات تحقیق و ساخت‌و‌ساز پیکربندی را خویش در طی روند پرینت سه آتی برای یقین از ساخت و ساز خاصیت مطلوب مواد اجرا دهند. ”

پرینت سه بعدی قطعات و حل مشکلات زنجیره تأمین صنعت نفت و گاز

۶ بازديد
Chevron، دومی کمپانی تعالی نفتی در آمریکا و ششمی کمپانی پرینتر سه بعدی FDM والا در عالم، برای حل ایرادات زنجیره تأمین خویش به تکنولوژی پرینتر سه آینده روی آورده میباشد. این موسسه آمریکایی برای اجرا این عمل، از سرویس ها یک کمپانی کارشناس در موضوع ایجاد کرد ابزارهای تولیدی به نامLincoln Electric بهره برد. کمپانی Lincoln Electric ضمن ارائه راهکار های جوشکاری و برش پلاسما، یکی اصلی ترین دستگاه های پرینت سه آینده فلز در دنیا را دارااست. این دو کمپانی توانستند با همیاری یکدیگر نیازهای ساخت و ساز بر پایه ی تقاضای Chevron را برآورده نمایند.
توصیه آنلاین پرینت سه آتی
گسترش قطعات با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آینده جهت حل اشتباهات زنجیره تأمین
استعمال از تکنولوژی پرینت سه آتی بوسیله کمپانی بزرگی زیرا Chevron تصادفی وجود ندارد. طبق بیانیه مطبوعاتی، مکث در زنجیره تأمین یک کدام از پالایشگاه های این مجموعه را در معرض خطر قرار داده میباشد. ولی این موسسه به لطف انعطاف پذیری فناوری پرینت سه آتی توانست قطعات جایگزین را با‌گاز پباده سازی نماید. این شرکت دربرگیرنده هشت قطعه بود که هرمورد به صورت میانگین ​​حدود ۹/۰ متر ارتفاع و بیش تر از ۲۲۶ کیلوگرم وزن داشتند و طی ۳۰ روز از یک آلیاژ نیکل پباده سازی شدند.Robert Rettew ، مهندس مواد، درخصوص مزایایی که تکنولوژی پرینت سه آینده برای این مجموعه به ارمغان آورده میباشد توضیح اعطا کرد: “اپلیکیشن تعمیر و محافظت طرح ریزی گردیده ما به جهت خطاها زنجیره تأمین فعلی در خطر بود. ما متوجه شدیم که‌این تنگنای عرضه قادر است بر عملیات ما تأثیر بگذارد. ما با کمپانی Lincoln Electric شغل کردیم تا رسیدگی کنیم به چه شکل قطعات می‌ توانند سریع ‌خیس ایجاد شوند تا بتوانیم عملیات را طبق نرم افزار ‌ریزی پیش ببریم”.

قطعات استفاده نهایی

۶ بازديد
تخت گاز فرآورده نو بسازید
یکی مزایای انقلاب فناوری پرینتر سه آجل، بضاعت و توان ساخت  پرینتر سه بعدی FDM سوای ژرف اندیشی و هزینه ابزار ، ساخت محصول ها سفارشی با انواع هندسی بغرنج و سوای محدودیت میباشد و این نو اولِ تفاوت های فناوری ساخت‌و‌ساز صعودی با فناوری ساخت‌و‌ساز نزولی و سنتی است.
با فناوری پرینتر سه آجل شما می‌توانید تحت عنوان آفریننده، فارغ از صرف هزینه ها و سوای وقت اضافه برای پوسته سازی ، ریخته گری ، تزریق ، سوای ذخیره کردن محصول ها تولیدی و انبارداری و بساری از لیست فعالیتهای رئیس ساخت و ساز نزولی که اینک با این سیستم کار میکنید، محصول ها خویش را صرفا بایک دستگاه ساخت‌و‌ساز نمایید.
درآمد شما بر طبق تقاضا وایجاد پوشه سه آتی با یک کلیک یک سری موازی میگردد .
ساخت و ساز بی واسطه به وسیله پرینتر سه آتی یک جایگزین تازه و مخصوص برای پروسه ایجاد سنتی در ایجاد تولیدها آخری میباشد. با دقت به نحوه های ایجاد سنتی، مخصوص بودنپرینتر سه آجل، در کل مراحل تصمیم گیری مدیریتی را در کارگاه تغییر تحول میدهد، اصول دیرین را رد می نماید و معیارهای جدیدی را ساخت و ساز می نماید.
مزیت مهم پرینترهای سه آینده ساخت‌و‌ساز پایانی این میباشد که محدودیت هایی را که به وسیله فرایندهای ایجاد سنتی زور گردیده‌است، را ندارد و سرعت شغل اکثری از هزینه ها را از کارگاه شما سلب می کند.
فناوری پرینتر سه آجل با ساخت و ساز بدون واسطه کالا آخری، در اصل بخش اعظمی از “حقایق” و اصولی را که موسسات تولیدی متعارف را اداره می نمایند، را با تغییری بنیادین روبه رو خواهد کرد.
کمپانی Stratasys غول فناوری پرینتر های سه آتی صنعتی، پرینتر های سه آینده بادوام، استوار و قابل تکرر ساخت را در صنعت ساخت صعودی ساخته وبه بازار ارائه نموده است و کارخانجات بلندمرتبه و پیشرویی مانند کمپانی هوایی بوئینگ ، کمپانی صنعت های جنرال موتورز، کمپانی ساخت اثاثیه ورزشی NIKE و دیگر صنعت های این دستگاه های بی مانند را در دست گرفته اند.
فناوری ساخت‌و‌ساز رو به بالا با دقتی که در ایجاد بی واسطه و هم‌زمان ریخته گری تزریقی و آرایه ای از مواد ترموپلاستیک حقیقی، به تولیدکنندگان یاری می نماید تا به زمان های بیشتر در قسمت های معدود مصرف، قطعات تولیدی و اتوماسیون کارگاه بپردازند. طراحان و مهندسان صنعت ایجاد کرد و ساخت‌و‌ساز به مراد seo قطعات با انواع آلی و هندسه های بغرنج، مثلا فضای داخلی توخالی زوایای منفی آزاد فناوری ساخت و ساز رو به بالا و مخصوصا پرینترهای سه آینده صنعتی ساخت و ساز آخری را توصیه میکنند
محدودیت های فناوری ساخت و ساز روبه پایین و سنتی در دنیای پرینتر سه آجل ایفا نمی‌شود. هم اکنون قانون ها ساخت‌و‌ساز خویش را تهیه و تنظیم کن.

مدلسازی حالت جامد سه بعدی

۶ بازديد
تحت عنوان مفهومی برای مدلسازی وضعیت جامد سه آتی و مثال سازی سریع، پرینتر سه بعدی FDM همچنان آنچه که اثر بیشتری را برای مصرف کننده ساخت می نماید و استحصال و شغل های خرد برای ساخت محصول ها را بهبود می‌بخشد، رویش و تکامل میباشد. در حالتی که یک مال تازه به وسیله بیزنس مشتری مایحتاج باشد پوشه CAD کالا را خریداری و آن‌گاه آپلود کرده و مدلسازی شرایط جامد سه آجل آن را می اقتدار ساخت‌و‌ساز نمود.
پرینت سه آجل مدلشاید یک دستگیره ABS پلاستیکی نیاز به جابه جایی یا این که تجدید لحاظ نو برای مصرف کننده داشته باشد. سبک سازی موقعیت جامد سه آینده توانگری ساخت ورژن، سبک و یا این که مثال اول را تخت گاز و به سادگی آماده می نماید. توسعه در مواد ساختمانی با پتانسیل حدوداً نامحدود برای تولید ها قابلیت و امکان استعمال از تکنولوژی مدلسازی شرایط جامد سه آجل را مهیا می سازد.
نرم‌افزار مدلسازی وضعیت جامد سه آجل:
تکنولوژی مدلسازی وضعیت جامد سه آتی در مرز ارتقاء دسترسی به فرآورده برای همگان میباشد. این تکنولوژی که تنها بوسیله صنعت های تولیدی به کارگیری می‌گردد اینک برای به کار گیری همگانی و خیر تنها برای ساخت و ساز کنندگان بلندمرتبه در دسترس میباشد. مدلسازی وضعیت جامد سه آتی بضاعت های بالقوه ای را برای تکنیک های ساخت‌و‌ساز مهیا می نماید که به وسیله اشخاص ساده گزینه استعمال قرار میگیرد. تنها فکر کنید که شما یک حرفه شکسته را در رایانه خویش دارید و شما ناچار نیستید آن را از سایر افراد خریداری نمایید، پرسش پس چه کاری بایستی بکنید؟ با تکنولوژی مدلسازی وضعیت جامد سه آجل شما می‌توانید یک ورژن ظریف از بخش موردنیاز ساخت فرمایید و بعداز ساخت و ساز آن را جایگزین قطعه دیرین خویش فرمائید.
مدلسازی موقعیت جامد سه آتی قادر است تکنولوژی مثال برداری را در نرم افزار های متفاوت ایفا نماید. اپ پباده سازی کامپیوتری برای تکنولوژی مدلسازی وضعیت جامد آیتم به کارگیری قرار میگیرد که به چاپگر سه آجل برای ایجاد کرد لایه های سبک بر روی هم به طور لایه لایه بر روی یک پلت هیبت امداد می نماید تا ایجاد ظریف با دقت به خصوصیات معلوم صورت پذیرد.
هر شخصی ممکن میباشد اثاثیه بازی یا این که وسیله ای داشته باشد که نیاز به تعمیر یا این که جایگزینی داراست این قطعات میتوانند جایگزین شوند چون تکنولوژی سبک سازی موقعیت جامد سه آتی یک وسیله تازه یا این که صرفا قطعه ای را که نیاز به تعمیر دارااست ساخت‌و‌ساز می نماید. مدلسازی موقعیت جامد سه آتی هم پا با چاپگرهای سه آینده تیم ای بدون نقص از آیتم ها را در چنگ مصرف کنندگان میگذارد تا در پباده سازی و تشکیل داد محصولاتی که می‌خواهند آنها‌را بخرند همیاری داشته باشند. به جهت استعمال از مدلسازی موقعیت جامد سه آینده مصرف کنندگان بدون چاره نیستند محصول ها را در رنگ ها و طرح هایی که نمیخواهند یا این که نیاز ندارند خریداری نمایند. سبک سازی موقعیت جامد سه آینده در غایت اختیاراتی مانند فردی سازی، پباده سازی و تشکیل داد اکثری از تولیدات بوسیله شخصی که آنهارا خریداری می نماید ارائه می‌دهد.

کربن از نسل جدید پرینتر سه بعدی M-Series رونمایی کرد

۷ بازديد
نمایشگاه additive manufacturing دربرگیرنده رونمایی نسل نو اکثری پرینتر سه بعدی FDM از پرینترهای سه آینده موسسات مطرح بود. پیرو ی این معرفی ها کمپانی “کربن” نیز از مال خویش برای ارائه به بازار رونمایی کرد. پرینتر های M-Series با اسم های M3 و M3 Max معرفی گردیده اند که تحت عنوان نقطه قوت نسل نو فناوری DLS Printing به شمار می‌روند. به صورت خاص، آنان این دستگاه ها را برای ارائه قیمت و کاربرد بیشتر در صنعت دندانپزشکی پباده سازی کرده اند که معمولاً از ” فناوری های فوتوپلیمر AM” به کارگیری می نماید. این موسسه امیدوار میباشد بتواند با این دستگاه آزمایشگاه های دندانپزشکی بیشتری را تشویق به داشتن از این سبک پرینتر های سه آتی نماید. و مطمئناً به حیث می‌رسد که‌این رونمایی و ارائه آیتم استقبال صنعت دندانپزشکی قرار گرفته میباشد. در بیانیه مطبوعاتی، جف لوثورپ، نائب رئیس بسط تجارت Argen، اظهار داشت: “پرینترهای سه آتی کمپانی کربن تحت عنوان ابزار اصلی مرکزها ساخت‌و‌ساز ما به شمار می‌روند و سبک های دهن ما یحتاج دندانپزشکان را با با کیفیت و کمیت بالا ایجاد می نمایند. با توکل بر تجربیات ای که نسل های قبل چاپگرها کار کشته به ایفا آن بودند، ما مشتاقانه چشم به راه این مرحله در فناوری هستیم که در طی و هزینه ما صرفه جویی می نماید چون ما همچنان به ساخت تولید ها با کیفیت عالی در بازه مجال کوتاه تری ادامه میدهیم.”
در واقع، Carbon در ادامه ارائه یک پلتفرم تبدیل ایده به ایجاد توسعه یافته برای یک تجربیات کلی عالی استفاده کننده در شکل مخلوط با Carbon Design Engine و Carbon DLS مواد میباشد.
"کربن" از نسل تازه پرینتر سه آتی M-Series رونمایی کرد | کی تک
از پرینتر های نسل نو M-Series چه انتظاراتی بایستی داشت
ولی حالا پژوهش کنیم از این نسل نو چاپگرهای سه آینده چه انتظاراتی می رود؟ کمپانی کربن اعلام نموده است در مرحله ی نخستین، محرمانه نسل تازه برای دارا بودن فرایند ی سریع خیس پرینت، تجربیات ی کاری سهل و آسان خیس و افزایش چگونگی ایجاد کرد سبک ها پباده سازی شد‌ه‌است. M3 Max همینطور موتور مدل سبک 4K را ارائه میدهد و همینطور مساحت ایجاد کرد سبک را، با به عبارتی اندازه پیکسل و تراکم، دو موازی می نماید و به صورت خاص این امکان تحت عنوان ایده ای برای لابراتوارهای دندانپزشکی میباشد که میخواهند قطعات کوچکتر متعددی را هم زمان ساخت نمایند و چگونگی مشابهی به آن ها بدهد. همینطور اشاره گردیده است که چاپگرها به جهت رئیس گرمای خوب تا 2.5 موازی سریعتر از سبک های گذشته میباشند. اگرچه، زمینه آیتم التفات در نسل تازه این چاپگرها که به صورت منحصر به فرد برای دندان پزشکی پباده سازی گردیده اند این میباشد که در ساخت‌و‌ساز این تولیدها برروی ثبات و استحکام بنا های این چاپگرها تمرکز انجام یافته میباشد. این بدین مضمون‌ میباشد که آن‌ها درصد خطای ذیل تری نسبت به اعتنا کلی دستگاه دارا هستند که به نوبه خویش قابلیت تکرار بیشتر فرآیند ساخت و ساز را مهیا می نماید. این پرینترها همینطور از مزایایی همچون معمولی بودن تجربیات کاربری بهره مند می باشند و مهندسی تشکیل داد نیز از تکنولوژی های تازه مانند (closed-loop control) برای مدیر انرژی و دما استعمال می نمایند که کلیه این دست اندرکاران درصد نادرست را در ساخت‌و‌ساز تولید ها با کاهش یار می سازد. فعلا به لحاظ می‌رسد که از هر پنج آزمایشگاه دندانپزشکی، سه آزمایشگاه از چاپگرهای سه آجل به کار گیری می نمایند و انتظار می رود در بعدی قطعات پرینت سه آجل بیشتری نیز ارائه نمایند. برای مشاهده ی جزئیات بیشتر درباره پرینترهای M-Series می توانید به سایت کمپانی Carbon رجوع کنید.

تفاوت میان پرینت سه بعدی FFF و FDM

۷ بازديد
دارنده طریق های متفاوتی میباشد که هریک کاربرد خاص خویش را دارا‌هستند. پرینتر سه بعدی FDM درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم دو طرز تکنولوژی پرینت سه آتی FFF و FDM را با هم مقایسه کنیم و از تفاوت هایشان با شما کلام کنیم.
پرینت سه آجل FDM و تفاوت آن با طریق FFF
FDM (Fused Deposition Modeling) یک تکنولوژی منحصربه‌فرد است که در سال ۱۹۸۹ به وسیله شرکت Stratasysبه تصویب رسیده میباشد. یک سیستم FDM ساده دربرگیرنده یک نازل اکستروژن، یک پلت هیبت ایجاد کرد و یک ماده نخستین به صورت فن به اسم فیلامنت است. ماده حرفه ای به اکسترودر وارداتی و تا دمای حدود ۳۲۰ جایگاه سانتیگراد گرم می‌گردد. این اکسترودر مواد را ذوب می نماید و به طور انتخابی آن را بر روی پلت هیبت تشکیل داد از روش یک نازل متصل در انتهای آن تزریق می نماید. تک تک پروسه به طور ایزوله نسبت به دمای اطراف اجرا می‌شود. دمای محیط چاپ نزدیک به ۹۰ مرتبه سانتیگراد مراقبت می‌شود. در سود، حرفه های فیلامنت از یک اکسترودر داغ بیرون گردیده و بعد از عبور یک اطراف گرم بر روی یک پلت هیبت تشکیل داد که خویش بسیار داغ میباشد تزریق می گردند. این جابجایی حرارت در زمان مراحل سبب ساز در دست گرفتن بهترویژگی های مکانیکی قطعه پرینت گردیده می‌گردد. مرتبه حرارت محیط چاپ بازدارنده از لایه لایه شدن قطعات و پیچش یا این که تاب برداشتگی آنان می‌گردد. این مراحل هم اینگونه سبب ساز ارتقاء مقاومت چسبندگی لایه ها می‌گردد. دمای محیط چاپ براساس مواد لود گردیده و موقعیت تشکیل داد تعیین گردیده متعدد میباشد.
پرینتر سه آینده FDM
پرینتر سه آینده FDM
وقتی که تصویب خلاقیت FDM در سال ۲۰۰۹ منقضی شد، یک تکان Rep Rep پدیدآمد که عموم آغاز به ساخت ورژن خویش با الهام از چاپگرهای سه بعدیFDM کردند. آنان این تکنولوژی را FFF (Fused Filament Fabrication) نامیدند چون اصطلاح FDM به وسیله شرکت Stratasys تجاری گردیده بود. حرکت “Rep Rep” به خواسته ساخت و ساز ایجاد تولید ها بغرنج سوای نیاز به زیرساخت های عظیم صنعتی بود. از آن جا که پیکربندی صنعتی مشتمل بر گرم کردن آحاد محیط چاپ بود، چاپگرهای FFF این جنبه را به مراد ساخت صرفه جویی در هزینه ها کنار گذاشتند. برای معمولی کردن این مراحل، در پرینتر های سه آجل FFF هیچ محیط گرمی نیست. در سود فن های فیلامنت از یک اکسترودر داغ بیرون گردیده و بعداز عبور از یک اطراف با دمای تحت بر روی یک پلت هیبت تشکیل داد داغ (در بعضی از پرینترهای سه آتی شیت ایجاد کرد نیز گرم نمیشود) تزریق میشوند. این گذار از دور و بر گرم به دور و اطراف سرد و آن‌گاه مجدد به دور و بر گرم سبب تولید تنش های پسماند در قطعه چاپ گردیده میگردد. به این ترتیب علیرغم معماری شبیه فرآیند مهم در چاپگرهای FDM و FFF، خروجی و چگونگی قطعه پایانی بسیار گوناگون میباشد. FDM یک تکنولوژی با رتبه صنعتی میباشد در حالیکه FFF یک تکنولوژی چاپ سه آینده رومیزی در سطح سرگرمی است. FDM برای ساخت قطعات کاربردی با با کیفیت و مثال های نخستین توسعه یافته در سطح مهندسی گزینه استعمال قرار میگیرد تا بتوانند در قبال بارگذاریهای مکانیکی مقاومت نمایند. این در حالی میباشد که FFF معمولا برای ساخت و ساز مثال های نخستین ای که به اعتبارسنجی بصری نیاز دارا هستند، به عمل می رود.
به لطف حرکت Rep-rap، دسترسی کبیر به فناوری های چاپ سه آینده وجود دارااست. اکثری از ارائه دهندگان سرویس ها چاپ سه آتی استارت به به کارگیری از چاپگرهای سه آینده FFF کردند که در فیض آن، ارزش چاپگرهای سه آتی به واحد سنجش متعددی کاهش پیدا کرد. ارزان ترین پرینتر سه آجل FDM که تا قبل از این با قیمتی حدود ۴۳۱۴۳ دلار در دسترس بود، حال با هزینه ای حدود ۴۳٫۱۴ دلار (کاهش ۱۰ درصدی ارزش) به فروش میرسد. از‌آن‌جا‌که ماهیت دو فرآیند شبیه میباشد، در حین یک عصر هنگامی ارائه دهندگان سرویس ها پرینت سه آینده محلی، به نادرست فناوریFFF الهام گرفته از FDM را تحت عنوان تکنولوژی FDM معرفی کردند.

پرینت سه بعدی یک خانه پایدار

۹ بازديد
یک کمپانی پرینتر سه آجل ایتالیایی به اسم WASP که پرینتر سه بعدی FDM در حوزه ساخت استوار فعالیت دارد، مرحله پرینت ساختار جانبداری اولی منزل های سازگار با فضا‌زیست پرینت سه ‌آتی گردیده به اسم TECLA را به نقطه پایان رسانده میباشد. پروژه TECLA در سال ۲۰۱۹ با همیاری کمپانی Mario Cucinella Architects و با مقصود ساخت‌و‌ساز یک سبک منزل مدور تازه با به کارگیری از مواد قابل بازیافت شروع شد. بعداز کامل شدن مرحله چاپ، TECLA طریق جدیدی از تولید پایدارتر را به اکران می‌گذارد که امیدوار میباشد بتواند منش حلی برای جواب به نیاز فزاینده مسکن در جهانی با جمعیت روزافزون ارائه دهد که با دور و بر زیست نیز سازگار میباشد.
توصیه آنلاین پرینت سه آجل
ایجاد کرد منزل ای استوار با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آینده و مواد قابل بازیافت
TECLA در ماسا لومباردا در ایتالیا با به کار گیری از یک چاپگر سه آتی مدولار تازه برای نصیب ایجاد تاسیس شده است. طبق خبر های منتشر گردیده، این منزل یک سبک دایره ای نو در ساختمان سازی میباشد که کاملا با مواد قابل به کارگیری دوباره و قابل بازیافت و از خاک محلی ایجاد شده است که سوای کربن میباشد و با هر حالت آب و هوایی سازگار میباشد. این منزل با استعمال از یک‌سری چاپگر سه آتی به طور به طور همزمان چاپ شد، اولی باری میباشد که دو بازوی چاپ تحت عنوان بخشی از یک پروژه ساختمانی همگام میگردند. این دستور مجموعه آفریننده را قدرتمند ایجاد کرد تا پروژه را سریعتر به نقطه نهایی برساند. طبق گفته شرکتWASP ، TECLA قادر است نزدیک به ۲۰۰ ساعت یا این که حدود ۸ روز چاپ سه آجل گردد. ولی آنچه این ساختمان چاپ سه آجل گردیده را متمایز می نماید، به کار گیری از مواد قابل بازیافت،خاک ناپخته، میباشد.

پرینتر سه بعدی چیست

۹ بازديد
دوراندیشی از اشکال طریق های پرینت سه آجل و مزیت ها پرینتر سه بعدی FDM و محدودیت های هریک از مداقه ویژه ای در آشنایی این فناوری شامل است. امروزه حدود ۲۵ تکنیک برای پرینت سه آجل در عالم وجود داراست که برخی از آن‌ها تجاری گردیده اند و می قدرت بیان کرد حدود ۱۰ آیتم از آنان در بازار و و صنعت قطعه سازی و مثال سازی به طور رایج وجود داراست. در نوشته ی علمی طریق های پرینت سه آتی درباره اصول مجموعه بندی و اسم گذاری گونه های طرز های پرینت سه آینده به طور بی نقص و جامع توضیح دادیم. در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم به هر مورد از گونه های نحوه های پرینت سه آجل که برای ارائه سرویس ها پرینتر ۳ آجل متنوع می‌باشند ، به طور منحصر به فرد بپردازیم. طرز های پرینت سه آتی که فعلا بیشتر در بازار رویت میگردند؛ دربرگیرنده SLA، SLS، FDM، LOM، ۳D-Printing (BinderJetting)، DDM، Polyjet، DLP و FusionJet میباشند که به دنبال راجع‌به هر یک مختصر توضیح خوا هیم اعطا کرد.
خرید پرینتر سه آجل
پرینتر سه آجل
در‌این نوشته‌ی‌علمی میخواهیم درباره اشکال فناوری های پرینتر سه آینده که حال در عالم وجود دارا‌هستند توضیح دهیم. تکنولوژی پرینت سه آجل روز آپدیت در درحال حاضر پیشرفت میباشد. از این رو نحوه های نو پرینتر سه آجل به تکنیک های جان دار این تکنولوژی برای ارائه سرویس ها پرینت سه آتی متنوع اضافه می‌شود. از قرار به دست آوردن گونه های نحوه های این تکنولوژی در کنار تکنولوژی نسخه برداری سه آینده توانا به ایفا مهندسی معکوس اکثری از قطعات هستیم. در‌این نوشته‌ی علمی به صورت کامل به نحوه های مرسوم و پر کاربرد این تکنولوژی میپردازیم. همینطور در بخش خبرنامه پرینت سه آتی آیدیزاین شما‌را با طریق های تازه پرینتر سه آتی و اشکال کاربردهای آن آشنا می‌کنیم.

پرینتر سه بعدی چیست | توضیحات کامل و انواع روش های پرینت سه بعدی

۹ بازديد
دور اندیشی از اشکال طریق های پرینت سه آتی و مزیت ها و محدودیت های هر یک پرینتر سه بعدی FDM از عنایت ویژه ای در آشنایی این فناوری برخوردار‌است. امروزه حدود ۲۵ تکنیک برای پرینت سه آتی در جهان وجود داراست که برخی از آنان تجاری گردیده اند و می قدرت بیان کرد حدود ۱۰ آیتم از آنان در بازار و و صنعت قطعه سازی و مثال سازی به طور رایج وجود دارااست. در نوشته ی علمی شیوه های پرینت سه آتی درباره اصول مجموعه بندی و اسم گذاری اشکال طریق های پرینت سه آجل به طور بدون نقص و جامع توضیح دادیم. درین نوشته‌علمی می‌خواهیم به هر یک از اشکال طریق های پرینت سه آتی که برای ارائه سرویس ها پرینتر ۳ آجل متنوع می‌باشند ، به طور منحصر به فرد بپردازیم. طرز های پرینت سه آتی که اینک بیشتر در بازار رویت می گردند؛ مشتمل بر SLA، SLS، FDM، LOM، ۳D-Printing (BinderJetting)، DDM، Polyjet، DLP و FusionJet می‌باشند که در‌پی در زمینه‌ی هر یک مختصر توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.
خرید پرینتر سه آجل
پرینتر سه آینده
در‌این نوشته ی علمی می‌خواهیم درباره گونه های فناوری های پرینتر سه آجل که حالا در جهان وجود دارا هستند توضیح دهیم. تکنولوژی پرینت سه آجل روز آپ تو دیت در حالا پیشرفت میباشد. از این رو شیوه های نو پرینتر سه آجل به تکنیک های جانور این تکنولوژی برای ارائه سرویس ها پرینت سه آجل متنوع اضافه می‌گردد. از قرار به چنگ آوردن اشکال طرز های این تکنولوژی در کنار تکنولوژی نسخه برداری سه آتی حاذق به ایفا مهندسی معکوس اکثری از قطعات هستیم. درین نوشته‌ی‌علمی به صورت کامل به طرز های مرسوم و پر کاربرد این تکنولوژی می‌پردازیم. همینطور در نصیب روزنامه پرینت سه آجل آیدیزاین شمارا با طریق های تازه پرینتر سه آتی و اشکال کاربردهای آن آشنا میکنیم.