آرشیو فروردین ماه 1401

بهترين مرجع تبادل مقالات براي خريد بهترين پرينتر

پرینت سه بعدی سینک

۸ بازديد
شرکت کردن فی مابین هنرمندان و شرکتهای ارائه دهنده پرینتر سه بعدی FDM سرویس ها پرینت سه آینده هر روز در اکنون ارتقا میباشد. کمپانی Zellerfeld در نقطه نهایی ماه سپتامبر برای پیشرفت HERON01، یک کفش به طور کاملً پرینت سه آجل گردیده، با یک هنرمند و طراح به نامHeron Preston همیاری کرد. مثال هایی از این نوع کاربردهای پرینت سه آجل روز آپ دیت رایج خیس میگردند. به تازگیً یک کمپانی خالق پیشرو در مسئله تولیدها آشپزخانه و گرمابه به اسم Kohler با هنرمند آمریکایی Daniel Arsham همیاری کرد. فیض این همیاری ساخت‌و‌ساز یک سینک با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آتی بود که Rock.01 نامگذاری شد‌ه‌است. این سینک که با تیراژ محصور ۹۹ دستگاه ساخت‌و‌ساز گردیده است در ماه دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

پرینت سه بعدی شکلات موکا نعناع

۱۰ بازديد
با مجاورت شدن به تعطیلات جشن سال نو میلادی، پرینت سه بعدی FDM کمپانی Sugar Lab با گروه دیگری از خوراکی های پرینت سه آتی گردیده بازگشته میباشد. سرآشپزهای اولی نانوایی دیجیتالی دنیا، شکلات‌ های موکا نعناعی را با استعمال از تکنولوژی پرینتر سه‌ آجل گسترش داده اند که مشابه فنجان ‌های قهوه دوست داستنی در تعطیلات جشن سال نو میلادی میباشد. این موسسه که به وسیله Lyz و Kyle von Hasseln در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد‌ه‌است، از شکر تحت عنوان مواد پرینت سه آینده استعمال می نماید. کمپانی Sugar Lab با استعمال از فناوری Binder Jetting، به مکان به کار گیری از مواد معمول مانند پلیمر یا این که پودر سرامیک، بر خاصیت شیمیایی شکر برای پرینت سه آتی غذاهای بغرنج توکل نموده است. این اختراع شیرین اعتنا یک از وسیع ترین شرکتهای پرینت سه آجل را به خویش جلب کرد به نحوی فقط 1‌سال آن‌گاه این استارتاپ را خرید.

تولید محصول جایگزین گوشت با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی و کره کاکائو

۱۰ بازديد
دلایل متعددی برای مثال رفاه حیوان‌ها و پایداری پرینتر سه بعدی FDM اطراف ‌زیست وجود دارااست که منجر می‌شود عموم از تناول کردن گوشت حیوانی دوری نمایند. در بخش اعظمی از جایگزین های فعلی گوشت از سویا و گندم تحت عنوان پروتئین های گیاهی مصرف شده میباشد که به راحتی میتوانند بافت و بها غذایی گوشت حقیقی وواقعی را تاسی نمایند. اگرچه تکنولوژی پرینتر سه آینده تا قبل از این برای بسط جایگزین های گوشت گزینه تست قرار گرفته میباشد، ولی هیچ یک از فرمول های فعلی مشتمل بر پروتئین های این گیاهان خاص وجود ندارد. بدین ترتیب،Songbai Liu و Shanshan Wang تصمیم گرفتند روشی برای تهیه و تنظیم یک خمیر گوشت با پروتئین سویا و گندم بیابند که بتوان آن را به صورت مؤثر با چاپگر سه آینده ساخت و ساز کرد.

پرینت سه بعدی نیمکت در ایتالیا از پلاستیک های بازیافتی

۱۰ بازديد
در سال ‌های اخیر، پروژه ‌های بیشتری با غرض پرینتر سه بعدی FDM توسعه و گسترش تولیدها زیست سازگارتر در اکثری از کشورهای عالم در درحال حاضر بسط بوده میباشد. یک کمپانی در ایتالیا به اسم R3direct شبیه پروژه‌ های برنده قبل، استارت به به کارگیری از تکنولوژی پرینتر سه آتی تحت عنوان یک آیتم سازگار با دور و اطراف زیست برای پیشرفت نیمکت های خیابانی نموده است. این موسسه با به کار گیری از ضایعات پلاستیکی تحت عنوان ماده اساسی، و با یاری فناوری امروزی پرینت سه آینده، این نیمکت ها را چاپ نموده است. اولی مثال از این متاع اکنون در قلب شهر لوکا در ایتالیا نصب شد‌ه‌است. این نیمکت ‌ها که USE نامیده گردیده اند، با مقصود به کارگیری دوباره از مواد بازیافتی و نشانه دادن توانگری فناوری ‌های امروزی در کاهش شایان توجه ضایعات پلاستیکی پباده سازی گردیده‌ اند.

پرینت سه بعدی باتری‌های خورشیدی

۱۰ بازديد
پژوهشگران آزمایشگاه ملی اوک ریج (ORNL) به کشف پرینتر سه بعدی FDM جدیدی دست یافته اند. این پژوهشگران به یک ماده معدنی به اسم پروسکایت که در بالا تحت عنوان کریستالی متشکل از کلسیم، تیتانیوم و اکسیژن در حیث گرفته می‌شد عشق و علاقه مند شدند، که اینک به بقیه اجزای فلزی با ساختار بلوری یکسان اشاره می نماید. تعدادی سالی میباشد که پروسکایت ها به جهت بضاعت و توان آن ها در تبدیل نوروروشنایی خورشید به انرژی الکتریکی دوستداشتنی گردیده اند. فعلا محققانORNL راه و روش‌ های جدیدی مثلا تشکیل داد صعودی را برای پباده سازی قطعات با به کار گیری از این ماده گسترش داده ‌اند. لازم به ذکر میباشد که‌این مجموعه در پی یافتن راهی برای ادغام تکنولوژی پرینتر سه آجل و پروسکایت ها با غرض توسعه و گسترش نسل جدیدی از باتری های شمسی می باشند.

ساخت هدفون با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی و آلیاژ آمورف

۹ بازديد
این آلیاژ خاص به جهت استحکام، خواص ارتجاعی، پرینتر سه بعدی FDM زیست سازش و مقاومت در قبال خوردگی آن گران بها میباشد. ماهیت آمورف فلز خواصی مانند استحکام، مشقت و خواص ارتجاعی بالا را مهیا میاورد که در فلزات بی آلایش غیرمعمول می باشند. این مشخصات طبیعتا، این ماده را برای کاربردهای هوافضا به مورد ای مطلوب تبدیل می نماید. پس به لحاظ شما انگیزه استعمال از این ماده در یک جفت هدفون پرینت سه آتی گردیده چیست؟ آیا دلیلی پشت این مسئله وجود داراست یا این که انگیزه تنها تبلیغات بازاریابی میباشد؟
ایجاد کرد هدفون با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آینده و آلیاژ آمورف
تشکیل داد هدفون با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آجل و آلیاژ آمورف
خرید پرینتر سه آتی
این آلیاژ آمورف آیتم به کارگیری در صنعت های فضایی از مقاومت بالایی در قبال سایش برخوردار‌است و به این ترتیب قابلیت و امکان تشکیل داد هدفونی با دوام بسیار بالا را آماده میاورد. همان گونه که از Sennheiser انتظار می رود، در درون این کادر ‌های فلزی فانتزی اجزایی استاندارد به عنوان مثال سیم ‌های پارا آرامید و اتصال دهنده های با روکش طلا و جواهرات وجود داراست، این اجزا میتوانند به اعتقاد از دوام اسباب الکترونیکی هدفون شما یاری دهد.

پرینتر سه بعدی SLA ( دستگاه لیتوگرافی سه بعدی Setereo Lithography Aparatus )

۸ بازديد
این نحوه اولیه نحوه نوآوری گردیده در حوزه ی پرینت سه پرینتر سه بعدی FDM آتی میباشد که در سال ۱۹۸۸ میلادی بوسیله کمپانی ۳D SYSTEMS امریکا مبتنی بر ابتکار آقای چارلز هال (Charles Hull) معرفی شوید. درین نحوه از رزین فوتوپلیمر برای ساخت‌و‌ساز قطعات استعمال می گردد که آن را به طور انتخابی بوسیله لیزری با ارتفاع موج خاص محکم می نمایند. شمای کلی این طریق در صورت تحت نماد داده شد‌ه‌است.
پرینتر سه آینده SLA
پرینتر سه آجل SLA
دستگاه SLA از یک سکوی ایجاد کرد ساخته شده میباشد که قطعه متبوع بر روی آن ساخته می گردد و در درون یک مخزن دربردارنده رزین در جهت عمودی تکان می نماید. همینطور یک سیستم لیزر در بالای دستگاه قراردارد که به همپا یک سیستم کپی لیزر دو آتی لکه لیزر را بر روی سطح رزین در نصیب معین می تاباند و منجر محکم شدن آن و تشکیل قطعه می‌شود. قطعه به طور لایه لایه بر روی هم ساخته میگردد و به بالا می آیدو هر لایه درین طریق مابین حدود ۷۰ تا ۵۰۰ میکرون قابل تغییر تحول است.
درین طریق نیاز میباشد تا در ذیل بخش هایی از قطعه که دارنده زاویه منفی باشند، ساپورت گذاری خواهد شد که‌این فعالیت بوسیله اپ های مربوطه اعمال میشود. نیاز به ساپورت گذاری در‌این طرز برخی محدودیت ها را در قطعات تولیدی ساخت می نماید.

معرفی پرینتر سه بعدی FDM در پارسیان ۳D

۸ بازديد
معرفی :
پرینتر سه آجل FDM و کاربردهای آن در دنیای پرینتر سه بعدی FDM صنعت بسیار زیاد میباشد و کمتر راس صنعتی تولیدی را می قدرت پیدا کرد که از پرینت سه آتی FDM و کاربردهای آن بی استحضار باشد.
پرینترهای سه آتی FDM متداول‌ترین نوع پرینتر سه آینده در کشور‌ایران و دنیا میباشند.
این پرینترها به جهت بها نسبتاً ذیل‌خیس و هزینه‌ی مواد نخستین کمتر، دارنده کاربردهای متنوعی در صنعت های متعدد می باشند.
پرینتر سه آینده اف دی ام به مراتب ساختمان بی آلایش تری نسبت به پرینترهای سه آجل در تکنولوژی های دیگر دارااست.
به‌دنبال به مزایا، معایب و متریال مصرفی پرینتر سه آینده اف دی ام و کاربردهای آن می پردازیم و توضیخاتی در باب سرویس ها آن ارائه می کنیم، به این ترتیب توصیه میکنیم مسلما با ادامه این نوشته‌ی علمی از وبسایت پارسیان تری دی یار و همدم ما باشید.