پرینت سه بعدی غشاء تصفیه آب

بهترين مرجع تبادل مقالات براي خريد بهترين پرينتر

پرینت سه بعدی غشاء تصفیه آب

۳ بازديد
Nano Sun، یک شروع آپ در قضیه تکنولوژی آب میباشد پرینتر سه بعدی FDM که بوسیله یک دانشمند از کالج صنعتی نانیانگ در سنگاپور (NTU سنگاپور) ایجاد شده است. این کارگاه به خواسته تشکیل داد یک نوع نو از غشای تصفیه آب به وسیله تکنولوژی پرینتر سه آتی فعال‌سازی گردیده است. این غشاها می‌توانند فاضلاب را پنج توشه سریعتر از غشاهای پلیمری و سرامیکی مرسوم تصفیه نمایند.
مغایر فرآیندهای ساخت و ساز غشای متداول که از اسیدها برای متخلخل ساختن پلیمرها تحت عنوان غربال استعمال میشد، Nano Sun میلیون ها نانوفیبر را به نحوه پرینت سه آجل ساخت می نماید که به طور لایه ای بر روی هم قرار گرفته و یک غشای نازک فشرده را تشکیل می‌دهند.
Nano Sun چاپ پلیمر PVDF صنعتی (پلی وینیلیدین فلوراید) که در غشاهای فیلتراسیون مرسوم مستعمل و به وسیله اداره خوراک و داروی آمریکا پذیرش گردیده است را آرم میدهد. با استعمال از یک چاپگر منحصر، Nano Sun می‌تواند میلیون ها نانوفیبر PVDF که هر مورد پنج موازی نازک خیس از یک حرفه مو سر می‌باشند را به طور یک شیت نازک فوق فشرده ساخت‌و‌ساز نماید.
تشکیل داد غشاء تصفیه آب به طریق پرینت سه آجل
درین طرز که سبب ساز ساخت‌و‌ساز یک سطح بسیار بزرگتر غشا برای به دام پرت کردن یا این که دفع آلودگی ها می گردد، مولکول های آب با سرعت جریان بیشتری عبور می نمایند. با تهیه معیار ضخامت این فیبرها که به طور لایه ای بر روی یکدیگر قرار میگیرند، می قدرت غشاء را به غشاء میکروفیلتراسیون و غشاهای اولترافیلتراسیون تبدیل کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.