تعریف جامع و کامل پرینت ۳ بعدی

بهترين مرجع تبادل مقالات براي خريد بهترين پرينتر

تعریف جامع و کامل پرینت ۳ بعدی

۵ بازديد
پرینت ۳ آجل یا این که تشکیل داد رو به بالا به روند ساخت قطعات پرینتر سه بعدی FDM سه آتی از پوشه دیجیتالی آن گفته میشود. این تکنولوژی به‌این انگیزه که پیاده سازی از روش کامپیوتر و پرینتر سه آینده به صورت بدون واسطه سبب ساز به ایجاد قطعه فیزیکی می گردد، اساسی میباشد. روند ساخت صعودی یک شی، با قرار دادن لایه های متواتر از مواد اول ساخت و ساز می گردد و این فرآیند تا کامل شدن قطعه ادامه می‌یابد. هرکدام از این لایه ها را می شود به تیتر یک مدت افقی نازک برش از قطعه پایانی رویت کرد. ایجاد کرد رو به بالا مخالف ایجاد کرد نزولی که در آن با برداشتن یا این که ساخت حفره قطعه پایانی صورت می‌گیرد، میباشد. در فیض ایجاد کرد صعودی به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا برای ارائه سرویس ها پرینتر ۳ آینده انواع غامض خیس و با استعمال از مواد کمتر و فرصت تشکیل داد کمتر نسبت به طرز های ایجاد سنتی ساخت نمایید. همان گونه که می‌دانیم در ساخت سنتی روند ساخت‌و‌ساز قطعه نیاز به طی کردن فرایند مختلفی دارااست. یکی از از سایر مزایای پرینت سه آینده تک مرحله ای بودن فرایند ساخت میباشد. پیرو تماما تکنولوژی پرینت ۳ آینده را توضیح خوا هیم بخشید.
پرینت ۳ آجل چیست؟
روند پرینت ۳ آینده با ساخت یک پوشه دیجیتالی بوسیله قابل انعطاف افزارهای پیاده سازی کامپیوتری مانند autocad، solidworks و … یا این که کپی سه آتی یک قطعه شروع می شود. بعد از کامل شدن پیاده سازی، پوشه ساخت‌و‌ساز گردیده را به خواسته قابلیت و امکان خوانا بودن برای قابل انعطاف افزارهای اسلایسر به فرمت STL تبدیل می نمایند. بعد از آن فولدر STL بایستی به وسیله قابل انعطاف افزارهای اسلایسر به صدها و یا این که هزاران لایه های دو آینده تقسیم خواهد شد. بعضا از این قابل انعطاف افزارها برای اسلایس کردن عبارتند از: cura، mankati، Slic3r و … یک پرینتر سه آجل با تشکیل این لایه های دو آتی بر روی یکدیگر قطعه سه آجل را ایجاد می نماید. همه پوشه های پیاده سازی گردیده فارغ از پیش گویی نوع تکنولوژی پرینت ۳ آینده می بایست پیش از پرینت به لایه های دوبعدی تقسیم شوند. ضخامت این لایه ها بوسیله مخاطب و براساس نوع تکنولوژی پرینت سه آینده، مواد آیتم به کارگیری و مجال بندی پروژه گزینش می‌گردد. ضخامت لایه کمتر به مجال بیشتری برای پرینت نیاز داشته ولی سطح بیرونی قطعه یکنواخت خیس میشود.
دستبند پرینت سه آجل
خرید پرینتر سه آتی
اکثر فرآیندهای پرینت ۳ آتی نیاز به ساختارهایی جهت تامین قطعه دارا‌هستند. این ساختارها که با تراکم کمتری پرینت گردیده و قابل کندن یا این که حل شدن می‌باشند، تحت عنوان داربست برای دوری از ریزش لایه هایی که تحت آنان لایه دیگری قرار نگرفته ساخته میگردند. بنا های نگهبانی بعداز اتمام ایجاد کرد سبک حذف میگردند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.