بهترين مرجع تبادل مقالات براي خريد بهترين پرينتر

بهترين مرجع تبادل مقالات براي خريد بهترين پرينتر

پرینت سه بعدی هدفون از آلیاژ آمورف

۳ بازديد
بسط تولید ها پرینت سه آتی گردیده که می‌توانید باطن گوش خویش قرار دهید پرینتر سه بعدی FDM چیز جدیدی نیستند. سال هاست اکثر دستگاه های سمعک با استعمال از تکنولوژی پرینتر سه آجل ساخته میگردند. بالاتر از دنیای امکانات پزشکی سفارشی سازی گردیده، اکثری از شرکتهای خالق هدفون مانند Sennheiser مدتی میباشد که هدفون های پلاستیکی چاپ سه آتی گردیده را گزینه تست قرار داده اند. ولی آیا کسی از آلیاژهای آمورف جایگاه فضایی در دسته هدفون های پرینت سه آینده گردیده خویش به کار گیری نموده است؟ به تازگیً شرکتSennheiser به‌دنبال عمل ‌های خویش در قضیه ایجاد هدفون های پرینت سه آینده گردیده، هدفون پرینت سه آتی گردیده فلزی به اسم IE600 پیشرفت داده میباشد که با استعمال از آلیاژ آمورف بر اساس زیرکونیوم چاپ گردیده اند. این آلیاژ فعلا تحت عنوان رمز مته در مریخ نورد Mars Perseverance آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.
توصیه آنلاین پرینت سه آجل
تشکیل داد هدفون با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آتی و آلیاژ آمورف
این آلیاژ خاص به جهت استحکام، خواص ارتجاعی، زیست سازش و مقاومت در قبال خوردگی آن با ارزش میباشد. ماهیت آمورف فلز خواصی مانند استحکام، مشقت و خواص ارتجاعی بالا را آماده میاورد که در فلزات بی آلایش غیرمعمول می باشند. این خصوصیات طبیعتا، این ماده را برای کاربردهای هوافضا به آیتم ای مطلوب تبدیل می نماید. پس به لحاظ شما انگیزه استعمال از این ماده در یک جفت هدفون پرینت سه آینده گردیده چیست؟ آیا دلیلی پشت این زمینه وجود داراست یا این که انگیزه صرفا تبلیغات بازاریابی میباشد؟

چاپ سه بعدی و ساخت ماکت فسیل

۴ بازديد
اسکلت فسیل گردیده دیمترودون در موزهTexas Through Time بصورت پرینتر سه بعدی FDM سه آتی بوسیله شرکت NVision، دارای تخصص در موضوع کپی سه آجل، کپی گردیده‌است که چاپ سه آینده یک اسکن ظریف از این اسکلت فسیلی را قابلیت پذیر ساخته میباشد. معمولاً برای استیناف فسیل ها از طریق های سنتی مانند پوسته سازی و ریخته گری به کارگیری می گردیده‌است که در اکثری مورد ها به اسکلت جراحت می رسانده اند. قدیمی شناسی (بخشی از زمین شناسی که با موجودات قبل از تاریخ راز وکار داراست) دربرگیرنده رسیدگی فسیل ها برای انتخاب تکامل موجودات و تعامل آنان با یکدیگر میباشد. اسکلت دیمترودون در اوایل ده سال ۱۹۸۰ به وسیله Jack Loftin در Redbed در تگزاس کشف شد.
به کارگیری از تکنولوژی نسخه برداری و چاپ سه آجل در ایجاد کرد ماکت فسیل ها
موزه Texas Through Time تیم ای عظیم از فسیل ها، دربرگیرنده اکثری از فسیل هایی که به رنج در هر کشور دیگری از دنیا یافت می گردد را به طور بدون‌پول برای مردم به اکران میگذارد. با وجود این مورد که‌این موزه بر تنوع فسیلی در تگزاس متمرکز گردیده است، این شرکت مشمول فسیل هایی از سراسر عالم نیز میباشد. این فسیل خاص مرتبط با دیمترودون یکی‌از وسیع ترین درندگان در اوایل زمان پرمین، یک تقسیم بندی از زمان پالئوزوئیک که حدوداً از ۲۹۵ تا ۲۷۲ میلیون سال پیش ادامه داشت، بوده میباشد. دیمترودون بعضی وقت ها یک دایناسور به حساب آورده می شود، البته در واقع یک خزنده مشابه به پستانداران میباشد که تحت عنوان یک synapsid نیز شناخته می‌گردد. Synapsid ها یک تیم از خزندگان میباشند که دارنده خصوصیت های خاصی میباشند که در پستانداران نیز یافت می گردد.

پرینت سه بعدی پهپادهای مقابله با آتش سوزی

۳ بازديد
کمپانی Axle Box Innovations از تکنولوژی پرینتر سه آتی برای توسعه پرینتر سه بعدی FDM و گسترش پهپادهای چاپ گردیده جهت رئیس و نگهداری در قبال حریق به کارگیری نموده است. در سال ‌های اخیر حریق ‌سوزی‌ های جنگلی به یک انذار فزاینده در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا تبدیل گردیده‌ میباشد. این حریق ‌سوزی‌ ها منزل ‌های زیادی را ویران کرده و میلیاردها دلار ضرر و زیان به توشه آورده اند. در سال ۲۰۲۱، ۸۶۱۹ حریق سوزی جنگلی به طور تقریبً ۶/۲ میلیون هکتار را سوزاند و سال ۲۰۲۱ را به سال رکورد تبدیل کرد. کمپانی Axle Box برای یاری به حل این خلل و ارتقاء سرعت و کاهش هزینه تشکیل داد پهپادهای ایمن در قبال حریق، به تکنولوژی پرینت سه آجل روی آورد.
تشکیل داد پهپادهای ایمن در قبال حریق با به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
اینک حریق‌نشانان برای تقابل با تعداد فزاینده حریق‌ سوزی ‌ها، بیشتر و بیشتر به فناوری‌ های نوآورانه مانند پرینت سه آتی روی آورده اند. حریق نشانان در هنگام مواجهه با یک حریق سوزی نو، بایستی رویت کرد دقیقی از شرایط داشته باشند. آنها برای درایت از شرایط حریق سوزی به پهپادهای خاصی نیاز دارا هستند که بضاعت و توان مجاورت شدن به شعله های حریق و تجزیه و بررسی حجم فوران، به ویژه شمارش تعداد حریق سوزی های مو جود در بخش ها خاص را آماده نمایند. متأسفانه، پهپادهای تجاری رایج برای مجاورت شدن به حریق سوزی های جنگلی مطلوب نیستند، چون امکانات فنی آنان نمی توانند در قبال دمای بالا مقاومت نمایند.

پرینت سه بعدی غشاء تصفیه آب

۲ بازديد
Nano Sun، یک شروع آپ در قضیه تکنولوژی آب میباشد پرینتر سه بعدی FDM که بوسیله یک دانشمند از کالج صنعتی نانیانگ در سنگاپور (NTU سنگاپور) ایجاد شده است. این کارگاه به خواسته تشکیل داد یک نوع نو از غشای تصفیه آب به وسیله تکنولوژی پرینتر سه آتی فعال‌سازی گردیده است. این غشاها می‌توانند فاضلاب را پنج توشه سریعتر از غشاهای پلیمری و سرامیکی مرسوم تصفیه نمایند.
مغایر فرآیندهای ساخت و ساز غشای متداول که از اسیدها برای متخلخل ساختن پلیمرها تحت عنوان غربال استعمال میشد، Nano Sun میلیون ها نانوفیبر را به نحوه پرینت سه آجل ساخت می نماید که به طور لایه ای بر روی هم قرار گرفته و یک غشای نازک فشرده را تشکیل می‌دهند.
Nano Sun چاپ پلیمر PVDF صنعتی (پلی وینیلیدین فلوراید) که در غشاهای فیلتراسیون مرسوم مستعمل و به وسیله اداره خوراک و داروی آمریکا پذیرش گردیده است را آرم میدهد. با استعمال از یک چاپگر منحصر، Nano Sun می‌تواند میلیون ها نانوفیبر PVDF که هر مورد پنج موازی نازک خیس از یک حرفه مو سر می‌باشند را به طور یک شیت نازک فوق فشرده ساخت‌و‌ساز نماید.
تشکیل داد غشاء تصفیه آب به طریق پرینت سه آجل
درین طرز که سبب ساز ساخت‌و‌ساز یک سطح بسیار بزرگتر غشا برای به دام پرت کردن یا این که دفع آلودگی ها می گردد، مولکول های آب با سرعت جریان بیشتری عبور می نمایند. با تهیه معیار ضخامت این فیبرها که به طور لایه ای بر روی یکدیگر قرار میگیرند، می قدرت غشاء را به غشاء میکروفیلتراسیون و غشاهای اولترافیلتراسیون تبدیل کرد.

تعریف جامع و کامل پرینت ۳ بعدی

۴ بازديد
پرینت ۳ آجل یا این که تشکیل داد رو به بالا به روند ساخت قطعات پرینتر سه بعدی FDM سه آتی از پوشه دیجیتالی آن گفته میشود. این تکنولوژی به‌این انگیزه که پیاده سازی از روش کامپیوتر و پرینتر سه آینده به صورت بدون واسطه سبب ساز به ایجاد قطعه فیزیکی می گردد، اساسی میباشد. روند ساخت صعودی یک شی، با قرار دادن لایه های متواتر از مواد اول ساخت و ساز می گردد و این فرآیند تا کامل شدن قطعه ادامه می‌یابد. هرکدام از این لایه ها را می شود به تیتر یک مدت افقی نازک برش از قطعه پایانی رویت کرد. ایجاد کرد رو به بالا مخالف ایجاد کرد نزولی که در آن با برداشتن یا این که ساخت حفره قطعه پایانی صورت می‌گیرد، میباشد. در فیض ایجاد کرد صعودی به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا برای ارائه سرویس ها پرینتر ۳ آینده انواع غامض خیس و با استعمال از مواد کمتر و فرصت تشکیل داد کمتر نسبت به طرز های ایجاد سنتی ساخت نمایید. همان گونه که می‌دانیم در ساخت سنتی روند ساخت‌و‌ساز قطعه نیاز به طی کردن فرایند مختلفی دارااست. یکی از از سایر مزایای پرینت سه آینده تک مرحله ای بودن فرایند ساخت میباشد. پیرو تماما تکنولوژی پرینت ۳ آینده را توضیح خوا هیم بخشید.
پرینت ۳ آجل چیست؟
روند پرینت ۳ آینده با ساخت یک پوشه دیجیتالی بوسیله قابل انعطاف افزارهای پیاده سازی کامپیوتری مانند autocad، solidworks و … یا این که کپی سه آتی یک قطعه شروع می شود. بعد از کامل شدن پیاده سازی، پوشه ساخت‌و‌ساز گردیده را به خواسته قابلیت و امکان خوانا بودن برای قابل انعطاف افزارهای اسلایسر به فرمت STL تبدیل می نمایند. بعد از آن فولدر STL بایستی به وسیله قابل انعطاف افزارهای اسلایسر به صدها و یا این که هزاران لایه های دو آینده تقسیم خواهد شد. بعضا از این قابل انعطاف افزارها برای اسلایس کردن عبارتند از: cura، mankati، Slic3r و … یک پرینتر سه آجل با تشکیل این لایه های دو آتی بر روی یکدیگر قطعه سه آجل را ایجاد می نماید. همه پوشه های پیاده سازی گردیده فارغ از پیش گویی نوع تکنولوژی پرینت ۳ آینده می بایست پیش از پرینت به لایه های دوبعدی تقسیم شوند. ضخامت این لایه ها بوسیله مخاطب و براساس نوع تکنولوژی پرینت سه آینده، مواد آیتم به کارگیری و مجال بندی پروژه گزینش می‌گردد. ضخامت لایه کمتر به مجال بیشتری برای پرینت نیاز داشته ولی سطح بیرونی قطعه یکنواخت خیس میشود.
دستبند پرینت سه آجل
خرید پرینتر سه آتی
اکثر فرآیندهای پرینت ۳ آتی نیاز به ساختارهایی جهت تامین قطعه دارا‌هستند. این ساختارها که با تراکم کمتری پرینت گردیده و قابل کندن یا این که حل شدن می‌باشند، تحت عنوان داربست برای دوری از ریزش لایه هایی که تحت آنان لایه دیگری قرار نگرفته ساخته میگردند. بنا های نگهبانی بعداز اتمام ایجاد کرد سبک حذف میگردند.

پرینتر سه بعدی بتن چیست؟

۴ بازديد
در سال های اخیر مداقه تکنولوژی پرینتر سه آجل در صنعت ایجاد پرینتر سه بعدی FDM ارتقاء یافته میباشد و چاپگرهای سه آتی بتن بین معماران و موسسه ها ساختمانی محبوبیت پیدا کرده اند. پس از آب، بتن پرکاربردترین ماده در عالم میباشد. بتن ماده کامپوزیتی میباشد که از آب، ادغام سیمانی و سنگدانه ها ساخته شده میباشد که‌این مواد به وفور در دسترس می‌باشند. بتن به تنهایی ماده ای ارزان بها و بسیار دوست داستنی میباشد. با این وجود، پرینتر های سه آتی بتن گران می باشند. این ماشین آلات که برای ایجاد پیاده سازی گردیده اند از ۱۸۰ هزار دلار تا بیش تر از ۱ میلیون دلار بها دارا‌هستند.
توصیه آنلاین پرینت سه آینده
مزایای پرینت سه آینده بتن
با وجود بها بالای پرینتر های سه آجل بتن، به کار گیری از این چاپگر ها به مکان نحوه های تولیدی سنتی مزایای مختلفی داراست که مشمول سرعت بیشتر، هزینه کمتر و ارتقاء ایمنی است. پرینتر های سه آتی بتن خیر فقط ایجاد پسماند را به دست‌کم می‌رسانند، بلکه تعداد نیروی کار فعال ما یحتاج در محل و همینطور زنجیره های تأمین را به ترازو قابل توجهی کاهش می‌دهند. ضمن این، قابلیت و امکان ایجاد کرد بنا های غامض خیس و انعطاف پذیرتری با استعمال از این فناوری آماده میگردد.کوشش یک پرینتر سه آجل بتن استاندارد به طور کاملً شبیه پرینتر سه آینده FDM استاندارد میباشد که‌این مسئله در رتبه اولیه به‌این ادله میباشد که هر دو این فناوری ها بر پایه ی اکستروژن مواد میباشند. در سود فرایندهای به طور کاملً مشابهی دارا‌هستند: آغاز یک سبک سه آینده دیجیتال با به کار گیری از یک برنامه مدلسازی سه آجل ساخت‌و‌ساز می‌شود. بعد سبک سه آجل در برنامه لایه بندی گردیده و به G-Code ترجمه میگردد. بعد G-Code  هد پرینت که مواد پمپ گردیده از میکسر سیمان را به طور لایه لایه تزریق می نماید را تا تشکیل ساختار پایانی هدایت می نماید. یک چاپگر سه آینده بتن بی آلایش که برای ایجاد کرد قطعات به طریق رو به بالا با تزریق مواد پیاده سازی گردیده است، دربرگیرنده یک بازوی رباتیکی است که یک انتهای آن به هد پرینت و دیگری به سیستم گانتری یا این که بازوی رباتیکی جرثقیل متصل میباشد. بسته به نوع چاپگر سه آینده بتن، پیاده سازی، امکان ها و فرایند عمل مختلف میباشد که هر یک بسته به کاربرد متبوع مزایا و معایب مشخصی دارا هستند. وسعت ایجاد کرد، توجه پرینت سه آینده و راندمان یک پرینتر سه آتی بتن بسته به سیستم، فناوری، آفریننده و کاربرد های متبوع متعدد خواهد بود.

پرینت سه بعدی سیستم چرخدار برای یک لاک پشت

۵ بازديد
علم‌آموزان کلاس سوم تا ششم دبستان Prairie Queen در آمریکا، پرینتر سه بعدی FDM در یک پروژه علمی از تکنولوژی پرینتر سه آتی برای یاری به یک لاک ‌پشت که از اختلال جسمی سختی می‌برد به کار گیری کردند. این علم ‌آموزان که همه عضو کلوپ پرینت سه‌ آتی مکتب می‌باشند تصمیم گرفتند برای آسانتر کردن معاش این لاک‌ پشت که شلی اسم داراست، یک سیستم چرخدار پرینت سه ‌آینده گردیده گسترش دهند.
تسهیل معاش یک لاک پشت با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آینده
این پروژه با درخواستی از سوی سازمان آموزشی غیرانتفاعی Wildlife Encounters در صورت بوک شروع شد که در آن درخواست یاری برای تشکیل داد یک سیستم چرخدار پرینت سه آتی گردیده برای این لاک پشت مطرح گردیده بود. به نقل از KMTV 3 News، خزنده ای به اسم شلی حدود پنج سال پیش بوسیله این سازمان نجات یافت و این لاک پشت حدود 1‌سال با محدودیت های فیزیکی خویش دست و پنجه قابل انعطاف میکرد. در آن مجال شلی برای ارتقاء توان خویش شنا و فیزیوتراپی کرده بود. این لاک پشت با امداد سیستم چرخدار پرینت سه آتی گردیده می توانست آزادانه خیس روی بی آبی جنبش نماید و در عین هم اکنون به ورزش پاهایش ادامه دهد.
تسهیل معاش یک لاک پشت با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
خرید پرینتر سه آینده
سیستم چرخدار پرینت سه آجل گردیده برای لاک پشت
باشگاه پرینت سه آجل دبستان Prairie Queen این معضل را به عهده گرفت. علم آموزان فورا برای یاری به لاک پشت موافقت کردند. یک کدام از علم‌آموزان کلاس سوم این مکتب به اسم Parker McCauley، به WRTV News اظهار‌کرد که آنان می ‌خواهند به شلی یاری نمایند تا وی بتواند مانند هر لاک‌پشت دیگری جنبش نماید. طبق گزارش های ماه فوریه یک خبرنامه محلی، اولی ملاقات در بین Wildlife Encounters و لاک پشت اجرا شد. علم آموزان در آن نشست داده ها بیشتری در زمینه‌ی این لاک پشت پا قرمز‌رنگ استحصال کردند. آنگاه مثال های نخستین مقوایی از طرح های خویش را پیش از چاپ سه آجل بسط دادند. این سازمان در زمینه ی طرح های سیستم چرخدار پرینت سه آجل گردیده، به علم آموزان اظهار کرد که طرح های این سیستم نباید فراتر از یک اینچ باشد تا شلی بتواند پاهای جلو و عقب خویش را آزادانه جنبش دهد. همینطور مواد پرینت سه آینده آیتم به کارگیری در تشکیل داد واکر بایستی برای خاک و بقیه بسترهای جانور در زیستگاه طبیعی لاک پشت مطلوب باشد.

پرینت سه بعدی موتور موشک

۳ بازديد
ناسا مهیا میباشد تا تحت عنوان بخشی از مأموریت پرینتر سه بعدی FDM اکتشاف فضایی Artemis، انسانها را آغاز به ماه و بعد از آن به مریخ بفرستد. تاکسی فضایی آمریکایی تصمیم گرفته میباشد برای این مسافرت فضایی از یک تکنولوژی پرینت سه آجل فلز شبیه تکنیک DED به اسم Blown Powder Directed Energy Deposition به کار گیری نماید. ناسا به لطف این تکنولوژی پرینت سه آتی در آجل موشک های پروژه ای به اسم RAMPT را پیاده سازی می نماید. مقصود این پروژه ایجاد کرد موتور های گرانقدر موشک های فضایی با به کارگیری از فناوری چاپ سه آتی میباشد. سازمان ناسا به مراد تست این فناوری چاپ سه آجل فلزی و تأیید مزایای آن، نازلی به قطر یک متر و ارتفاع ۰٫۹ متر دارنده شبکه های خنک کننده یکدست را پیاده سازی کرده اند.
ایجاد کرد موتور موشک بوسیله ناسا با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
یک‌سری سال میباشد که ناسا در حالا نظارت پتانسیل های تکنولوژی پرینت سه آینده است. سازمان ناسا بیشتر روی چاپ سه آینده فلزی تمرکز داراست چون قابلیت و امکان پیاده سازی سریعتر اجزای ماهواره ها و موشک ها را در عین محافظت استحکام و عدم وضوح مهیا می سازد. سازمان ناسا در آوریل ۲۰۱۹ پروژه RAMPT را با مقصود پیشرفت طرز های نو پیاده سازی و ایجاد کرد شروع کرد که سعی محیط احتراق و نازل را در عین کاهش هزینه ها بهبود می‌بخشد. پروژهRAMPT عمدتاَ بر روی دو آیتم از هنگفت ترین و گران ترین اجزای سیستم موتور متمرکز میباشد. در غایت، مقصود از اجرا این پروژه ترکیب بی نقص فرایندهای تازه تولیدی مثلا تکنولوژی پرینت سه آتی و اصلاح مواد پرینت سه آتی و ولی تست حاصل میباشد. سازمان ناسا درپی استخراج به‌این مقصود یک نازل چاپ سه آینده گردیده از فلز بسط داده میباشد.

بزرگ ترین پرینتر سه بعدی قابل حمل دنیا

۳ بازديد
هنوز اکثری از عموم زمانی درباره پرینت سه آینده فکر‌می کنند، پرینتر سه بعدی FDM تصور می نمایند اثاثیه جانبی دم دستی از دستگاه های رومیزی خارج می‌آیند. و ممکن میباشد بگویند : “پرینترهای سه آینده برای مثال برداری شی ءها خرد بسیار مطلوب می باشند، البته هنوز در صنعت ایجاد کرد و ساخت انقلابی به وجود نیاورده اند!”. واقعیت این میباشد که بعضا از وسیع ترین شی ءها تک قطعه از پرینترهای سه آینده بیرون میشوند. یک حریف پرینت سه آجل تازه به اسم کولوسوس Colossus برای تشکیل داد پرینتر سه آینده هنگفت وزن در نمایشگاه Formnext 2018 حضور بهم رسانید. به دنبال بیشتر بخوانید.
پرینتر سه آجل گران قدر قابل حمل
بلندمرتبه ترین پرینتر سه آینده قابل حمل عالم
تعالی ترین پرینتر سه آتی قابل حمل عالم
کولوسوس یک استارتاپ یک‌سری ملیتی در بلژیک میباشد و مجموعه مهندسی آن یک چاپگر سه آینده در مقیاس تعالی با بعضی از خصوصیت های حقیقتا شایان توجه ساخت نموده است. مثلا، یک سیستم ساخت گداختن ذره ای (FGF) می سازد که از فهرست پهناور مواد بازیافت گردیده و غیر قابل بازیافت مانند rPP و rPLA استعمال می نماید. یکی‌از دلایلی که قادر است اکثری از مواد را چاپ سه آینده نماید این حقیقت میباشد که اکسترودر می‌تواند به ۴۰۰ جایگاه سانتیگراد رسد! ولی آنچه که حقیقتا این دستگاه را از بسته ی مثال نخستین متمایز میکند، سرعت چاپ سه آجل ۱۵ کیلوگرم در ساعت میباشد که در آن از بسته بندی کارگاه های خرد جلوتر میرود. یک رطوبت دهنده برای ارتقا در اختیار گرفتن چگونگی در رمز بخش چاپ تاسیس شده است و تخته برای جابجایی حرارت مناسب مایع پیاده سازی گردیده‌است. این دستگاه به طور اتفاقی به اندازه یک کانتینر برای حمل وجود ندارد،چون که از نخستین طوری پیاده سازی سه آینده شد‌ه‌است که به طور کامل قابل جابجایی باشد و عذر های مبنی بر تدارکات که کارخانجات برای اینکه پلاستیک هایشان را بازیافت نکنند به کار گیری می نمایند را حذف نموده است. با اندازه تشکیل داد ۳ متر در ۱٫۵ متر، پرینتر سه آینده کمپانی کولوسوس قادر است ماژول های ساختمانی و مبلمان را ساخت نماید.

پرینت سه بعدی دستگاه ترموالکتریک

۳ بازديد
پژوهشگران راءس SPECIFIC Innovation and Knowledge Centre کالج سوانزی پرینتر سه بعدی FDM در ویلز یک دستگاه ترموالکتریک پرینت سه آتی گردیده توسعه و گسترش داده اند که داعیه می نمایند در مقایسه با مثال های شبیه خویش تا کنون شایسته ترین کوشش را داشته میباشد.
تبدیل حرارت به انرژی الکتریکی با به کارگیری از دستگاه ترموالکتریک پرینت سه آجل گردیده
واپسین دستگاه ترموالکتریک تشکیل شده بوسیله این دسته گرما را به اقتدار الکتریکی تبدیل می نماید و بازدهی بیش تر از ۵۰ درصد فراتر از هر نوع دستگاه ترموالکتریک پرینت سه آتی گردیده دارااست. این گسترش میتواند مزایای متعددی در جهت توسعه صنعت در انگلستان داشته باشد.
پزشک معالج مت کارنی از دانش کده سوانزی که متفحص رهبر این پرژه میباشد، اظهار‌کرد: “تبدیل انرژی گرمایی زائد به برق، قادر است به صورت قابل توجهی راندمان انرژی را ارتقاء، مبلغ قبض ها را کاهش و تکثیر کربن را کاهش دهد. یافته های ما آرم می‌دهد که مواد ترمووالکتریک پرینت سه آینده گردیده با به کار گیری از سلناید قلع یک راه‌حل بسیار امید‌بخش می‌باشند. ”
با این درحال حاضر، عالی میباشد دستگاه تازه در مقایسه با شیوه های ساخت‌و‌ساز سنتی ارزان ارزش باشد.